چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • نمونه سوال های پایه ی هشتم

    نمونه سوال های پایه ی هشتم دانلود نمونه سوال های پایه ی هشتم دسته بندي : سوالات نهایی جزئیات و دریافت گزارش فایل نمونهای کامل از سوال های ریازی پایه ی هشتم به طور فایل پی دی اف..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... دسته بندی:…

  • دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود

    دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود دانلود دانلود مباني نظري رابطه بین حاکمیت شرکتی و مدیریت سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مروری بر ادبيات تحقيق 1…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) توانمندسازی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) توانمندسازی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) توانمندسازی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری توانمندسازی توانمند سازی در دوران مدیریت علمی در کانون توجه صاحب…

  • تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد

    پایان نامه تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد,پروژه بررسی معماری پایدار و انرژی باد,تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد,تحقیق معماری پایدار,مقاله انرژی تجدید شونده دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی معماری پایدار و انرژی باد از سایت دانلود فایل…

  • مطالعات بیمارستان

    مطالعات بیمارستان دانلود مطالعات بیمارستان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات بیمارستان فهرست تاریخ سازان بیمارستان ساز(وصیت نامه داریوش کبیر)تاریخچه پزشكی در ایراناصول طراحی بیمارستانانواع بیمارستان ها بر اساس عملکرد و تعداد تخت هاانواع بیمارستانهابیمارستانهای دانشگاهیمفهوم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تصویر ذهنی از خدا,پيشينه تحقيق نظریه دلبستگی و تصویر ذهنی از خدا,پیشینه نظری از مفهوم تصویرذهنی از خدا,چارچ,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا,فصل دوم پايان نامه اضطراب مرگ,مباني نظري ویژگی های اضطراب…

  • دانلود پاورپوینت درباره کابل

    دانلود پاورپوینت درباره کابل دانلود دانلود پاورپوینت درباره کابل دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل دانلود پاورپوینت درباره کابل،در حجم 47 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: شبکه توزیع شبکه‌های توزیع به عنوان…

  • فایل پاورپوینت بررسی رفتار مقاطع فولادی پرشده با بتن شامل ستون ها یک و دو جداره پر شده با بتنCFSTوCF

    فایل پاورپوینت بررسی رفتار مقاطع فولادی پرشده با بتن شامل ستون ها یک و دو جداره پر شده با بتنCFSTوCF برچسب ها: پاورپوینت ستون های دو جداره پرشده با بتن(CFDST)دانلود بررسی رفتار مقاطع پرشده با بتندانلودپاورپوینت رفتار مقاطع فولادی پرشده…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه هوا فضا

    برنامه فیزیکی طراحی معماري موزه هوا فضا,پایان نامه معماري طراحی موزه هوا فضا,رساله معماري طراحی موزه هوا فضا,طراحی معماري موزه هوا فضا,ظوابط و استانداردهای طراحی معماري موزه هوا فضا,مطالعات معماري طراحی موزه هوا فضا دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • مبانی نظری رشدهوش و روان کودک

    مبانی نظری رشدهوش و روان کودک دانلود مبانی نظری رشدهوش و روان کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری رشدهوش و روان کودک فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده مراحل اولیه کودک هوش…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی وحمایت اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی وحمایت اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی وحمایت اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبیات و پیشینهی پژوهش 1 - مقدمه سلامت…

  • پاورپوینت تغذیه سالم

    پاورپوینت تغذیه سالم دانلود پاورپوینت تغذیه سالم دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: بسیاری از افراد برای خوردن غذا وقت کافی نمی گذارند، بلکه همراه کارهای دیگر به آن نیز می پردازند. توصیه…

  • پاورپوینت پوشش در ایران باستان

    پاورپوینت پوشش در ایران باستان برچسب ها: پوشش مردان در ایران باستانپوشش زنان ایرانی قبل از اسلامتاریخچه لباس در ایران باستانپوشش زنان در ایراننام لباس در ایران باستانحجاب در ایران قبل از اسلامتاریخ حجاب در ایرانلباس ایرانیان در دوره های…

  • پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده

    پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده دانلود پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تفسیر نقاشی کودکان با موضوع خانواده ، در حجم 53…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی برچسب ها: پاورپوینت مشکلات و راهکارهای جذب بارهامشکلات پیش رو در جذب بارهای جدیدبخش عملیات ریلیبخش بازاریابی ریلیمهمترین راهکارها در قطارها و ریل ها رفتن به سایت…

  • پاورپوینت آتشفشان شناسی

    پاورپوینت آتشفشان شناسی برچسب ها: آتشفشان شناسیمنشا مواد آتشفشانیرده بندی فعالیتهای آتشفشانیحالتهای مختلف مواد آتشفشانیعلل و پراکندگی آتشفشانهای عصر حاضرمشخصات دستگاه آتشفشان آتشفشانی و تکتونیکفعالیتهای آتشفشانی در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آتشفشان شناسی دسته بندي : زمین شناسی…

  • پاورپوینت ارزش و شاخص های آن

    پاورپوینت ارزش و شاخص های آن برچسب ها: پاورپوینت ارزش و شاخص های آنارزش ها باورها نگرش ها و هنجارهاارزشطبقه بندی باورها طبقه بندی اسپرول شاخص ارزش فردارزش ها و هنجارهاارزش های غایی و ابزاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت روان فهرست مطالب : 2 - 2 - 1 . مفهوم سلامت روان 2…

  • پاورپوینت نواقص اجرایی در سازه های فولادی

    پاورپوینت نواقص اجرایی در سازه های فولادی برچسب ها: اشکالات اجرایی سازه های فولادیاشکالات اجرایی سازه فولادیروش اجرای سازه های فولادیتحقیق در مورد سازه های فلزیاشکالات اجرایی ساختمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نواقص اجرایی در سازه های فولادی دسته…

  • پاورپوینت صنعت خودروسازی

    پاورپوینت صنعت خودروسازی دانلود پاورپوینت صنعت خودروسازی دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل اولین خودرو بنزین سوزی که در آمریکا به راه افتاد، به وسیله‌ی دو نفر به در سال 1892 میلادی ساخته شد. محصول کار آنها…

  • فایل پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلا(روش های طراحی شهری)

    فایل پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلا(روش های طراحی شهری) برچسب ها: دانلود پاورپوینت منظر عینی محور نجارکلامنظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت بررسی منظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت شهرسازیپروژه روش های طراحی شهریپاورپوینت محور نجارکلاتحلیل منظر عینی محور نجارکلاپاورپوینت تحلیل منظر عینی محور…

  • پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ

    پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپمجموعه ورزشی استریجپمجموعه ورزشیورزشگاهسالناستادیومپاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپآشنایی با مجموعه ورزشی استریجپ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:فایل پاورپوینت…

  • تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی–حرکتی نوجوانان (فصل دوم پایان نامه)

    تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمی–حرکتی نوجوانان (فصل دوم پایان نامه) برچسب ها: ادبیات نظری خلاقیت و معلولیت جسمیحرکتی نوجوانانفصل دوم پایان نامه خلاقیت و معلولیت جسمیحرکتی نوجوانانپیشینه تحقیق خلاقیت و معلولیت جسمیحرکتی نوجوانانچارچوب نظری خلاقیت و معلولیت جسمیحرکتی نوجوانانمبانی نظری…

  • پاورپوینت سلسله تک سلولیها

    پاورپوینت سلسله تک سلولیها برچسب ها: انواع تک یاخته ای هاپروتوزوا چیستجاندار چیستانواعی از تک یاخته ای ها در قطره ی آبشاخه های جانورانطبقه بندی حرکت حیواناتاسامی جانورانتحقیق در مورد جانوران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سلسله تک سلولیها دسته…

  • پاورپوینت پروژه راه آهن

    پاورپوینت پروژه راه آهن برچسب ها: نقشه خطوط راه آهن ایراننقشه راه آهن ایران 96نقشه راه آهن ایران pdfتاریخچه راه آهن ایرانجدیدترین نقشه راه آهن ایرانراه آهن سراسری ایرانایستگاه های راه آهننقشه راه آهن ایران 97 رفتن به سایت اصلی…

  • رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و اشتیاق شغلی کارکنان بانک کشاورزی استان گیلان »

    اشتیاق شغلی,پایان نامه رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و اشتیاق شغلی کارکنان بانک کشاورزی استان گیلان »,پروژه رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و اشتیاق شغلی کارکنان بانک کشاورزی استان گیلان »,شایستگی رهبر,منابع انسانی دانلود فایل اصلی…

  • طرح توجیهی کارآفرینی تولید و بسته بندی نمک ید دار

    پروژه کارافرینی نمک ید دار,دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده,طرح توجیهی بسته,طرح توجیهی تولید نمک,طرح توجیهی معدن نمک,طرح تولید نمک,طرح کارافرینی تولید نمک,طرح کارافرینی نمک تصفیه شده,طرح کسب و کار بسته بندی نمک ید دار,کارخانه نمک یددار دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم )

    پيشينه پژوهش تاثیر رفتارشهروندی بر عمل,پيشينه تحقيق مدل های تعهد سازمانی,دانلود مباني نظري مدل های رفتار شهروندي در سازمان,مباني نظري تعهدسازمانی و عملکردکارکنان,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی مفاهیم و ابعاد تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی…

  • میدان نقش جهان اصفهان

    میدان نقش جهان اصفهان دانلود میدان نقش جهان اصفهان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل میدان نقش جهان اصفهان آشنایی با میدان نقش‌جهانوجه‌تسمیه و نام‌هاویژگی‌ها و مختصاتبدنه محصور کننده میدانشکل هندسی فضای درونیتحلیل ابعادمقیاسنحوه…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی,پيشينه پژوهش علل ایجاد فرسودگی شغلی,پيشينه تحقيق فرسودگی‌ شغلی,دانلود مباني نظري فرسودگی شغلی,فصل دوم پايان نامه ارشد فرسودگی شغلی,مباني نظري پیشگیری‌ از فرسودگی‌ شغلی دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و سوابق…

  • پاورپوینت فناوری نانودربسته بندی مواد غذایی

    پاورپوینت فناوری نانودربسته بندی مواد غذایی برچسب ها: نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذاییpdfبسته بندی هوشمند مواد غذاییpptنقش فناوری نانو در صنایع غذاییفناوري نانو چيستانواع بسته بندی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فناوری نانودربسته بندی مواد غذایی دسته…

  • بررسی مهمترین موانع اداری- خدماتی موثر بر صادرات محصولات غیر نفتی

    بررسی مهمترین موانع اداری- خدماتی موثر بر صادرات محصولات غیر نفتی برچسب ها: پایان نامه بررسی مهمترین موانع اداری خدماتی موثر بر صادرات محصولات غیر نفتیدانلود مقاله بررسی مهمترین موانع اداری خدماتی موثر بر صادرات محصولات غیر نفتی رفتن به…

  • پاورپوینت نیمرخ های روانی

    پاورپوینت نیمرخ های روانی برچسب ها: نیمرخ های روانینیمرخ روانی یعنی چهنیمرخ روانی چیستنیمرخ روانی mmpi رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نیمرخ های روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید دیوار پیش ساخته گچی

    پروژه کارافرینی تولید دیوار پیش ساخنه,تولید دیوار پیش س,دانلود طرح توجیهی دیوارپیش ساخته,طرح توجیهی پانل های گچی پیش ساخته,طرح توجیهی تولید دیوار آماده,طرح توجیهی تولید دیوار گچی,طرح کارافرینی دیوار گچی,طرح کسب و کار تولید دیوار گچی,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری تحقیق خیانت زناشویی

    مبانی نظری تحقیق خیانت زناشویی دانلود مبانی نظری تحقیق خیانت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : تعریف خیانت زناشویی موضوعی است که زوج درمانگران به صورت منظم در…