مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پیشینه و مبانی نظری سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری

    پیشینه و مبانی نظری سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحیقق سندرم پیش از قاعدگی وپرخاشگری…

  • فایل پاورپوینت حسينيه اميني های قزوين

    فایل پاورپوینت حسينيه اميني های قزوين برچسب ها: دانلود پاورپوینت حسينيه اميني های قزوينحسينيه اميني های قزوينخانه و حسینیه امینی های قزوینحسینیه امینی هاپاورپوینت تحلیل حسینیه امینی های قزوینپاورپوینت حسينيه اميني های قزوينبررسی و تحلیل حسینیه امینی ها رفتن به…

  • بررسی انتشار آلاینده های شاخص ناشی از دودکشهای پالایشگاه نفت و ارزیابی ریسک سلامت پرسنل

    بررسی انتشار آلاینده های شاخص ناشی از دودکشهای پالایشگاه نفت و ارزیابی ریسک سلامت پرسنل,پروژه آلاینده های شاخص ناشی از دودکشهای پالایشگاه نفت و ارزیابی ریسک سلامت پرسنل,سلامت پرسنل در پالایشگاه های نفت دانلود فایل اصلی بررسی انتشار آلاینده های…

  • پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا

    پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت زبان برنامه نویسی جاوا ، در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تاریخچه…

  • فایل پاورپوینت پیمایش در Civil3D

    فایل پاورپوینت پیمایش در Civil3D برچسب ها: دانلود پاورپوینت پیمایش در Civil3Dپیمایش در Civil3Dنقشه برداریCivil3Dآنالیزو سرشکنی پیمایش در Civil3Dپاورپوینت پیمایش در Civil3Dنقشهپیمایش رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت پیمایش در Civil3D دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان

    بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان برچسب ها: تحقیق هماهنگی دیداری حرکتیآزمون بندر گشتالتتحقیق اسباب بازی های فکریپروژه کودکان پیش دبستانبررسی تأثیر اسباب بازی های فکری بر رشد مهارت هماهنگی دیداری حرکتی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم شناسی فرار از منزل(فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه,پيشينه پژوهش دختران فراری,پيشينه نظري فرار از منزل,چارچوب نظري فرار دختران جوان,دانلود مباني نظري علل فرار از منزل,فصل دوم پايان نامه ارشد فرار دختران از منزل,مباني نظري مفهوم فرار از منزل,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)فرار از منزل دانلود…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش نظریه ها و تعاریف افسردگی جوانان (فصل دوم)

    اثرات اجتماعی افسردگی آسیبهای اجتماعی,پیشینه تحقیق افسردگی جوانان,تحقیق افسردگی جوانان,چارچوب نظری افسردگی جوانان,فصل دوم مقاله افسردگی جوانان,مبانی نظری افسردگی جوانان دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش نظریه ها و تعاریف افسردگی جوانان (فصل دوم) از سایت دانلود…

  • پاورپوینت مهارت تصمیم گیری

    پاورپوینت مهارت تصمیم گیری دانلود پاورپوینت مهارت تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت مهارت تصمیم گیری در 29 اسلاید. بخشی از متن فایل: زندگی مجموعه ای از تصمیمات مختلف است…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی پژوهشکده و موزه علوم طبیعی

    برنامه فیزیکی طراحی موزه علوم طبیعی,پایان نامه معماري طراحی موزه علوم طبیعی,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی پژوهشکده پلیمر,رساله معماري طراحی موزه علوم طبیعی,طراحی موزه علوم طبیعی,مطالعات معماري طراحی پژوهشکده و موزه علوم طبیعی دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت

    پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت برچسب ها: پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی توسعه سلامت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نقش سازمان های فرا ملّی در توسعه سلامت دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ريزي و كنترل پروژه(PERT)

    دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ريزي و كنترل پروژه(PERT) برچسب ها: آموزش روش pertروش پرت در کنترل پروژهمثال روش pertروش پرت چیستروش gertمثال نمودار پرتروش pert در کنترل پروژهروش های برنامه ریزی شبکه ای رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا

    مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا برچسب ها: بازاریابی بین الملل استراتژی بازاریابی گرایشات بازاریابی تجربه‌های بازاریابی بین‌المللیپایان نامه مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با…

  • توضیحات فایل پاورپوینت معماری يونان

    توضیحات فایل پاورپوینت معماری يونان برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری يونانمعماری يونانپاورپوینت معماری یونان باستانمعماری یونان باستانپاورپوینت معماری يونانپاورپوینت آشنایی با معماری یونان باستانمعماری در دوره کلاسیک معماری در دوره هلنیپاورپوینت بررسی معماری یونان باستان رفتن به سایت اصلی توضیحات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کنترل های داخلی حسابداری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کنترل های داخلی حسابداری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کنترل های داخلی حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 15 2 - 2…

  • پاورپوینت کریستوفر الکساندر

    پاورپوینت کریستوفر الکساندر برچسب ها: دانلود پاورپوینت کریستوفر الکساندر پاورپوینت کریستوفر الکساندر کریستوفر الکساندر پاورپوینت فرانک لويد رايت و آثارشپاورپوینت آشنایی با کریستوفر الکساندر نظریه های طراحی کریستوفر الکساندرپاورپوینت معرفی کریستوفر الکساندرپاورپوینت معماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کریستوفر الکساندر…

  • پاورپوینت شیمی و فناوری غلات

    پاورپوینت شیمی و فناوری غلات برچسب ها: مهندسی شیمیپروژه و تحقیق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شیمی و فناوری غلات دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع شیمی و فناوری غلات، در…

  • پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی

    پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی برچسب ها: پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت همه چیز درباره دستگاه عصبی دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت همه چیز درباره…

  • پرسشنامه آزمونهای حافظه کلامی و عددی

    آزمون های حافظه کلامی و عددی,پرسشنامه آزمونهای حافظه کلامی و عددی,تست حافظه آنلاین,تست حافظه کوتاه مدت,تست حافظه وکسلر,حافظه عددی چیست,حافظه کلامی چیست,دانلود پرسشنامه های روانشناسی رایگان دانلود فایل اصلی پرسشنامه آزمونهای حافظه کلامی و عددی از سایت دانلود فایل پرسشنامه…

  • پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي

    اقامتگاه بوم گردی خانه ابریشم رامیان,پاورپوینت نقد فضا خانه ابریشمی رشت,پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي,پلان خانه ابریشمی رشت,تحلیل و آنالیز خانه ابریشمی رشت,خانه آوانسیان رشت,خانه قدیری رشت,دانلود پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي دانلود فایل اصلی پاورپوینت نقد فضاي خانه ابريشمي…

  • ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری سبک های دلبستگی,چارچوب نظری سبک های دلبستگی,فصل دوم پایان نامه سبک های دلبستگی,مبانی نظری سبک های دلبستگی,مدل و نظریه های آن,مدل و نظریه های سبک های دلبستگی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری سبک های دلبستگی،مدل و نظریه های…

  • طرح توجیهی احداث کارخانه تولیدی سيم و کابل

    پروژه کارافرینی کارخانه تولید سیم و کابل مسی,دستگاه های تولید سیم و کابل,طرح توجیهی احداث کارخانه تولیدی سيم و کابل,طرح توجیهی تولید سیم و کابل,طرح توجیهی تولید سیم و کابل برق,طرح کسب و کار فروش سیم و کابل,مراحل تولید سیم…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق شواهد وقضاوت حرفه ای حسابرس

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق شواهد وقضاوت حرفه ای حسابرس دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق شواهد وقضاوت حرفه ای حسابرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق شواهد وقضاوت حرفه ای حسابرس…

  • بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت ها

    بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت ها برچسب ها: بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت هامالیاتتعريف…

  • پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی دانلود پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی،در حجم 10 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی

    مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی دانلود مبانی نظری عقب ماندگی ذهنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عقب ماندگی ذهنی عقب ماندگی ذهنی اختلالی که از کودکی نمایان می شود . با عملکرد عقلانی…

  • ارزیابی عوامل موثر بر به موقع بودن گزارش مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    ارزیابی عوامل موثر بر به موقع بودن گزارش مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: محاسبه ارزش بازارتعریف ارزش دفتریفرمول نسبت نقدینگینسبت دارایی جارینسبت نقدینگی چیست مدیریت دارایی مدیریت بدهیتحقیق بررسی اندازه شرکت ارزیابی عوامل…

  • پاورپوینت پارادایم شناسی روش پژوهش و سلامت درقرآن

    پاورپوینت پارادایم شناسی روش پژوهش و سلامت درقرآن برچسب ها: پارادایم شناسی روش پژوهش و سلامت درقرآنروش تحقیق در حوزه قرآناهميت تحقيق در رهنمودهاي دينيچيستي تحقيق و معرفت علميتعريف پارادايم و جايگاه آن در تحقيق علميپارادايم معرفت توسعه قرآنی علم…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهشی معنویت در کار و محیط کار (فصل دوم)

    doc,پرسشنامه معنویت در محیط کار,تعریف معنویت در محیط کار,چارچوب نظری و پیشینه پژوهشی معنویت در کار و محیط کار (فصل دوم),دانلود رایگان پرسشنامه,معنویت در کار ppt,معنویت در محیط کار,معنویت سازمانی چیست,مقاله معنویت در کار,مقاله معنویت سازمانی دانلود فایل اصلی چارچوب…

  • بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب

    بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب برچسب ها: پایان نامه بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی در اداره امور مالیاتی و ارائه راهکارهای اجرایی مناسبپروژه بررسی موانع بلوغ بکارگیری نظام الکترونیکی…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب انسان و محیط زیست (محیط زیست بستر گردشگری)

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب انسان و محیط زیست (محیط زیست بستر گردشگری) دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب انسان و محیط زیست (محیط زیست بستر گردشگری) دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فصل هفتم کتاب…

  • پرسشنامه امید میلر

    پرسشنامه امید میلر دانلود پرسشنامه امید میلر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه امید میلر ( MHS ) هدف : سنجش میزان امیدواری در افراد شیوه تکمیل : لطفاً از بین نمراتی که…

  • پاورپوینت تولید مثل (علوم تجربی سوم راهنمایی)

    پاورپوینت تولید مثل (علوم تجربی سوم راهنمایی) برچسب ها: علوم سوم دبستانکتاب علوم سوم راهنمایی قدیمدانلود کتاب علوم اول راهنماییتولید مثل در انسانتولید مثل چیستانواع تولید مثلتولید مثل درجانداراندانلود فیلم تولید مثل انسانتولید مثل انسان عکسچه جاندارانی هر دو نوع…

  • پاورپوینت قضا و قدر

    پاورپوینت قضا و قدر دانلود پاورپوینت قضا و قدر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قضا و قدر؛ در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن…

  • مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر

    مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر دانلود مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انواع و شیوع رفتارهای پر خطر رفتارهای خود آسیب…