مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) در 92 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي   تجاري‌سازي در فرهنگ لغات هريتج به معني به كارگيري روش‌هاي كسب و كار به منظور سود و انجام بهره‌گيري آمده است. تعاريف متعددي از قبيل: معرفي يك محصول يا خدمت در بازار براي سود، فرآيند تبديل چيزي به فعاليت تجاري، تعاريف تقريباً مترادفي هستند كه در ساير فرهنگ لغات‌ها براي تجاري‌سازي مي‌توان يافت.   در ادبيات نو‌آوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ساده‌ترين تعريف تجاري‌سازي را عرضه يك محصول جديد در بازار مي‌داند.   دولت كانادا در سند برنامه بودجه‌اي  سال 2004، تجاري‌سازي را اين گونه تعريف كرده است: فرآيندي كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند.   تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فراگردهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فراگرد مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي است ( فكور، 1383: 120). تجاري‌سازي “انتقال يك ايده، رويه يا انديشه ناشي از تحقيق به محيطي كه در آن به يك محصول، خدمت يا فراگرد تبديل شود” مي‌باشد (Rand,2003:26).   كارسون تجاري‌سازي را انتقال رسمي اكتشافات و نوآوري‌هاي ناشي از تحقيقات علمي انجام شده در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعي به بخش تجاري براي منفعت عمومي مي‌داند (Karlsson,2004:15).   اراب  (1988) تجاري‌سازي را بدين صورت تعريف كرده است: “تجاري‌سازي شامل توليد ايده‌اي جديد و پياده‌سازي آن روي يك محصول، فراگرد يا خدمت جديد است كه منجربه رشد پوياي اقتصاد ملي و افزايش اشتغال و افزايش سود خالص براي بنگاه كسب و كار نوآور مي‌شود”(Urabe,1988:380).   جولي  (1997) تجاري‌سازي را فراگردي تعريف مي‌كند كه از بينش فناوري بازار آغاز شده و به كاركردهاي پايدار محصول متناسب با بازار ختم مي‌شود (Spilling,2004:230).   اسپلينگ  با مروري بر تعاريف مختلف از جمله تعريف جولي (1997) در مورد تجاري‌سازي تعريف جامعي ارائه مي‌نمايد؛ وي تجاري‌سازي را به عنوان فراگرد انتقال و تبديل دانش نظري موجود در نهادهاي دانشگاهي به برخي انواع فعاليت‌هاي اقتصادي تعريف كرد (Spilling,2004,3).   بندريان (2007) تجاري‌سازي را به عنوان تبديل يا انتقال ” فناوري” به يك موقعيت سودآور تعريف مي‌كند. كه مقصود از فناوري، فنون، تكنيك‌ها، فراگردهاي دريافت حق اختراع يا ساير مالكيت‌هاي خصوصي، مواد، تجهيزات، سيستم‌ها و نظاير آنهاست (Bandarian,2007:33).   فانگ‌ زوا  (2004) با بررسي تحقيقات برايت  (1969)، سارن  (1984)، روث‌ول  (1992) به اين نتيجه رسيد كه، تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه در آن، توسعه ايده‌هاي جديد يا داده‌هاي تحقيقاتي و تبديل آنها به محصولات تجاري يا خدمات و در نهايت ارائه به بازار ديده شود.   روبرت با اشاره به تعريف اتربك  (1971) كه نقطه آغاز تجاري‌سازي را با اختراع و ابتكار همراه مي‌داند، تشريح مي‌نمايد كه برخي از محققين بهره‌برداري از اختراع را نيز در تجاري‌سازي تحقيقات دخيل نموده و مطرح مي‌نمايند كه بدون تجاري‌سازي موفق، اختراع تبديل به نوآوري نمي‌شود و در نتيجه به بازار معرفي نخواهد شد (Roberts,2007:115,Murray2004:220,Gans,2006:111 ).   لندري و همكارانش  (2007) فعاليت‌هاي انتقال دانش را در موارد زير دسته‌بندي كرده‌اند:الف) انتقال نتايج پژوهش؛ ب) ارائه نتايج پژوهش‌ها؛ ج) نشست با گروه‌هاي كاري همراه با كاربران؛  د) ارائه خدمات مشاوره؛ هـ) مشاركت در توسعه محصول و خدمات؛ و) مشاركت در فعاليت‌هاي كسب و كار؛ ز) تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها.   اغلب تعاريف در زمينه تجاري‌سازي دانش توليد شده در دانشگاه‌ها، تأكيدي ويژه بر كارآفريني دانشگاهي داشته و برخي پژوهشگران (Toole and Czarnitzki,2007:225) آنها را مترادف با يكديگر مي‌دانند.   در ادبيات نوآوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ريمر، آيسرمن و ديگران (2005) تجاري‌سازي را “فرآيند تبديل فناوري به محصولات موفق اقتصادي” تعريف مي‌كنند (Buenstorf,2009:189).   نظامنامه اوسلو و كميسيون اروپايي(1995) تعريف مفصل‌تري از تجاري‌سازي نوآوري ارائه مي‌كند:   “تجاري‌سازي نوآوري، عبارت است از نوسازي و توسعه بازارهاي از محصولات و خدمات و بازارهاي مربوط به آنها؛ ايجاد روش‌هاي جديد توليد، عرضه و توزيع، ارائه‌ي تغييراتي در مديريت، سازمان‌هاي كاري، موقعيت‌هاي كاري و مهارت‌هاي نيروي كار” (202:Toole and Czarnitzki,2007).   چانگ و همكاران  (2009) تعريف عملي براي تجاري‌سازي پژوهش‌هاي دانشگاهي ارائه مي‌دهند: “اعضاي هيأت علمي كه بدنبال بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي خود از طريق دريافت حق اختراع، واگذاري امتياز و مشاركت در مالكيت شركت‌هاي انشعابي هستند”.   تعريف اسكاتيش اينترپرايز  (1996) از تجاري‌سازي چنين است: تجاري‌سازي فرآيند تبديل علم و تكنولوژي، تحقيق جديد يا يك اختراع به محصول يا فرآيندهاي صنعتي قابل عرضه در بازار است. اين كار مي‌تواند هم توسط شركت‌هاي موجود، يا از طريق ايجاد شركت‌هاي جديد صورت گيرد. تجاري‌سازي موفق منجر به نوآوري در محصول و نوآوري در فرآيند مي‌گردد.   انتقال يك ايده، روش، شئي، مهارت، دانش فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي اجرا شده در بخش دانشگاهي ( با همكاري شريكان يا بدون آن) به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه يا بهبود محصولات يا فرآيندها منجر شود. مفهوم فوق كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد.   تجاري‌سازي فرآيندي است كه طي آن ايده، نتيجه يا توليدات حاصل از بخش تحقيقاتي به محصولات، خدمات و فرآيندهاي قابل عرضه در بازار تبديل مي‌شود كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند. به عبارت ديگر تجاري‌سازي تحقيقات مجموعه تلاش‌هايي است كه به منظور فروش كارهاي تحقيقاتي با هدف كسب سود و ارتباط هر چه بيشتر آموزش و پژوهش با اهداف اقتصادي و اجتماعي مي‌توان اشاره كرد. با توجه به تعاريف فوق تجاري‌سازي را مي‌توان به بازار رسانيدن يك ايده و يا يك نوآوري دانست.   مسلماً ورود مؤسسات تحقيقاتي به عرصه تجارت و بازاريابي محصولات خود و توجه به نيازمندي‌هاي بازار و معيارهاي مشتريان، در بطن خود حاصل برخي فرصت‌ها و پيامدهاي مثبت است پيامدهايي كه در حداقل بهره‌وري كمك به خودگرداني مؤسسات و در آرماني‌ترين انتظار افزايش استانداردهاي زندگي (ايمني و امنيت)، كيفيت زندگي، توليد ثروت و رشد اقتصادي را در پي‌خواهد داشت ( توكلي، بزمي، فدوي اصغري، 1386: 156-150).   با اين حال همه محققان تجاري‌سازي را به عنوان يك پديده مثبت تلقي ننموده‌اند و گروهي از آنها نسبت به آن ابراز بدبيني كرده‌اند. براي مثال جاكوب  و همكاران (2003) فعاليت‌هاي تجاري دانشگاه را تهديدي براي اقتدار علم مي‌دانند و معتقدند كه تجاري‌سازي فرهنگ تحقيق را دستخوش تغيير مي‌نمايد. تجاري‌سازي نتايج تحقيق و تحقيقات مشترك دانشگاه و صنعت، استانداردهاي اخلاقي تحقيق را تضعيف نموده و اعتماد عمومي به نتايج آنرا كاهش مي‌دهد. بعلاوه اهداف تجاري، تضادهايي را در علائق محققين دانشگاهي و حاميان مالي فراهم مي‌نمايد. اين تضادها بالطبع بر نتايج تحقيق تأثيرگذار است. آنان دخالت در انتخاب نمونه‌گيري طرح تحقيق و روش تحليل و تفسير نتايج را، حاصل تجاري شدن تحقيق مي‌دانند. رازداري و اختفا از الزامات فراگرد توليدات صنعتي است در حاليكه پويايي علم، در گرو ارتباطات كامل و آزاد در ميان اجتماعات علمي است و رازداري و اختفاي يافته‌هاي علمي، عامل ركود علم بوده و در تقابل با ارزش «صداقت در علم» قرار مي‌گيرد. اما اتزكويتز و همكارانش (2000) معتقدند كه بتدريج بين دانشگاه و جامعه، رابطه‌اي دو طرفه مبتني بر دانش ايجاد شده است و دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقشي فعال را در توسعه اقتصادي ايفا كنند. از نظر آنان اين نكته  قابل تأمل است كه همكاري دانشگاه و صنعت، حوزه نظريه‌پردازي در دانشگاه‌ها را غني‌تر مي‌سازد. شايد بدين خاطر كه نظريه‌پردازان و دانشگاهيان با مسائل صنعت آشنا شده و نظريه‌هاي كاربردي‌تري را ارائه مي‌دهند و چرخه نظريه و عمل بهتر شكل مي‌گيرد.   مطالب زيادي در خصوص پيشرفت‌هاي علم، دانش و فناوري مي‌خوانيم و مي‌شنويم. ليكن ممكن است خيلي از ما به تمايز بين علم ، دانش  و فناوري  توجه نكرده باشيم. با همين مبنا، بين توليد علم و پيشرفت‌هاي فناوري يك كشور فاصله وجود دارد. به محض توليد علم در يك كشور، آن كشور به خودكفايي در فناوري نايل نمي‌شود. بلكه توليدات علمي بايد مراحلي را طي كنند تا به فناوري قابل استفاده در جامعه تبديل شوند. اگر كشوري در مرحله توليد علم بماند و حلقه‌هاي بعدي تبديل علم به فناوري را طي نكند، به پيشرفت فني و فناوري نمي‌رسد. در اين حالت، توليدات علمي اين كشورها خوراك علمي كشورهاي پيشرفته‌تر مي‌شود كه حلقه‌هاي بعدي را شكل داده‌اند. حلقه‌هايي كه تجاري‌سازي توليدات علمي را انجام مي‌دهند و محصول را از آزمايشگاه به بازار عرضه مي‌كنند. با اين نگاه تجاري‌سازي علم از ارزش آن نمي‌كاهد، بلكه به آن ارزش و كاربرد مي‌دهد. با اعمال تجاري‌سازي، دانشمندان و صاحبان علم و دانش هم فرصت‌هاي بيشتري براي ادامه تحقيقات، توسعه و گسترش مرزهاي آن پيدا مي‌كنند. تجاري‌سازي دانش را مي‌توان هم از درون دانشگاه‌ها و هم از بيرون آن انجام داد. تجاري‌سازي توليدات علمي، موضوع مهمي است كه ما در ايران از آن غافليم. به همين علت است كه به رغم سهم نسبتاً خوب استادان دانشگاه‌هاي ايران در توليد مقالات بين‌المللي، كشور ما هنوز از نظر فناوري وابسته است.   از تعاريف فوق بر مي‌آيد كه تجاري‌سازي تحقيقات فرآيندي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرآيندهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فرآيند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي مي‌باشد (فكور، 53:1383). تجاري‌سازي دانش، يك منبع بالقوه درآمد را براي دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي تحقيقاتي فراهم ساخته و وابستگي آنها به بودجه عمومي را كاهش مي‌دهد (Buenstorf,2009:281). مسلماً اين امر زماني ممكن مي‌گردد كه تجاري‌سازي دانش در دانشگاه‌ها به يك فعاليت داوطلبانه و نه اجباري تبديل شود (Rasmussen et al, 2006:524).   بنابراين مفهوم انتقال فناوري بين بخش دانشگاهي و صنعت چنين بيان مي‌گردد: انتقال يك ايده، روش، مهارت، دانش‌ فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي انجام شده در بخش دانشگاهي به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه و يا بهبود محصولات و فرآيندها منجر شود. اين مفهوم كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد (فكور، 26:1385). افزايش اعتبار دانشگاه‌ها از طريق انتقال فناوري به صنعت، نقش اساسي را در افزايش سرمايه انساني دانشگاه‌ها ايفا مي‌كند. اين امر به وسيله جذب باهوش‌ترين دانشجويان از برترين دانشكده‌ها امكان‌پذير مي‌گردد (Nicola et al,2004:3)._______________________  The Budget plan 2004, page133.  -Urabe.  Jolly.  Spilling.  Zhao.  Bright.  Saren.  Rothwell.  Utterback.  Landry et al.قسمتی از پیشینه تحقیق:   ” سیگل و همکارانش” (78 :Siegel et al, 2004) در تحقیقی دیگر با عنوان طراحی مدل برای انتقال مؤثر دانش از دانشگاه به صنعت با تکیه بر رویکرد استقرایی و کیفی به شناسایی موضوعات کلیدی سازمان در توسعه مؤثر انتقال دانش پرداختند. این تحقیق مبتنی بر 55 مصاحبه ساختار یافته است که از 98 شرکتی که با 5 دانشگاه در ارتباط بودند گرفته شد. در نهایت با تحلیل نتایج مصاحبه‌ها آنها به این نتیجه رسیدند که رعایت نکات زیر برای انتقال مؤثر دانش الزامی است.1- ایجاد سیستم پاداش برای انتقال فناوری.2- طراحی سیاست‌های منعطف دانشگاهی برای انتقال فناوری.3- اختصاص منابع اضافی به فرآیند انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت.4- کاهش مرزهای فرهنگی و اطلاعاتی میان ذینفعان اصلی انتقال فناوری.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:2-1- مقدمه           2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي  2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي         2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق   2-5- روند تجاري‌سازي دانش     2-6- فرآيند تجاري‌سازي       2-7- انواع تجاري‌سازي        2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي      2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي     2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي          2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي          2-12-  ساختار نوآوري   2-13- كارآفريني       2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته        2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران      منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفهوم تجاری سازی مراحل تجاری سازی ایده روش های تجاری سازی تجاری سازی ppt تجاری سازی دانش انواع تجاري‌سازي مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده

    بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي راننده برچسب ها: دانلود پایان نامه بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي رانندهدانلود پروژه بررسي ميزان تاثير اعمال نمره منفي در رفتار ترافيكي رانندهمبانی نظری بررسي ميزان تاثير…

  • • پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17

    مقیاس خودکار آمدی دانلود فایل اصلی • پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17 از سایت دانلود فایل •    پرسشنامه خودکارآمدی عمومی GSE-17 برچسب ها: مقیاس خودکار آمدی تعریف مفهومی :مولفه ها :مقیاس پرسشنامه:شیوه نمره گذاری مقیاسروایی سازه مقیاس خودکارامدی· رروایی ملاکی مقیاس…

  • پاورپوینت هوشمند سازی تقاطعات و چهارراه های سطح شهر اردبیل

    پاورپوینت هوشمند سازی تقاطعات و چهارراه های سطح شهر اردبیل برچسب ها: سيستمهاي هوشمند چراغ ها پورتال شهرداری قزوینتقاطعات سطح شهر به سامانه کنترل هوشمند جریان ترافیک مجهز می شوند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هوشمند سازی تقاطعات و چهارراه…

  • عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک در ایران بر اساس مدل سه شاخگی و راهکارهایی جهت پیاده‌سازی

    عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک در ایران بر اساس مدل سه شاخگی و راهکارهایی جهت پیاده‌سازی برچسب ها: عوامل ساختاری عوامل رفتاری عوامل زمینه‏ای استقرار بورس الکترونیک رفتن به سایت اصلی عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک…

  • پاورپوینت کاوشگر های وب معنایی

    پاورپوینت کاوشگر های وب معنایی برچسب ها: پاورپوینت کاوشگر های وب معناییکاوشگر وبوب معناییچالش های کاوشگر های سنتی برای وب معناییکاوشگر های متمرکز برای وب معنایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کاوشگر های وب معنایی دسته بندي : کامپیوتر و…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ

    پروژه کارآفرینی تولید شوفاژ,پروژه کارآفرینی ساخت رادیاتور,توجیه فنی تولید رادیاتور فولادی,توجیه مالی تاسیس کارخانه رادیاتور سازی,تولید رادیاتور,تولید شوفاژ,طرح توجیهی تولید دستگاه رادیاتور,طرح تولید رادیاتور دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ از سایت دانلود فایل داناود…

  • پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش

    پاورپوینت مدیریت سرمایه در گردش برچسب ها: مدیریت سرمایه در گردش docپایان نامه مدیریت سرمایه در گردشپروژه مالی مدیریت سرمایه در گردشتحلیل مدیریت سرمایه در گردشتاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر عملکرد شرکتجزوه مدیریت سرمایه در گردشمدیریت سرمایه در گردش…

  • نگرش تاریخی تکاملی

    نگرش تاریخی تکاملی دانلود نگرش تاریخی تکاملی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نگرش تاریخی تکاملی فهرست علم تاریخمحقق تاریختاریخ و معماریتاریخ گذاری بناابهام در تاریخ بنادویست و پنجاه سال تدوین علمی تاریخ هنر…

  • پروژه کارورزی سازمان بهزیستی

    بهزیستی,کارورزی دانلود فایل اصلی پروژه کارورزی سازمان بهزیستی از سایت دانلود فایل پروژه کارورزی سازمان بهزیستی در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:  عنوان صفحه مقدمه 1 اهداف سازمان بهزیستی در…

  • مبانی نظری سومصرف و وابستگی به مواد

    مبانی نظری سومصرف و وابستگی به مواد دانلود مبانی نظری سومصرف و وابستگی به مواد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سومصرف و وابستگی به مواد اعتیاد اعتیاد یک مشکل پزشکی ، روان شناختی…

  • دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده (نمک ید دار)

    پروژه کارآفرینی تولید نمک,دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده,طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده,طرح توجیهی تولید نمک خوراکی,طرح توجیهی تولید نمک طعام,طرح توجیهی تولید نمک ید دار,طرح تولید نمک,طرح کارافرینی تولید نمک,طرح کسب و کار نمک یددار دانلود فایل…

  • پاورپوینت حسابداری فعالیت های بیمه ای

    پاورپوینت حسابداری فعالیت های بیمه ای دانلود پاورپوینت حسابداری فعالیت های بیمه ای دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت حسابداری فعالیت های بیمه ای ، در حجم 69 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت مراحل ساخت ستونها و رفتارهای سوله

    پاورپوینت مراحل ساخت ستونها و رفتارهای سوله برچسب ها: مراحل ساخت ستونها و رفتارهای سولهجوشکاریسوراخ کاری تميز کاریزنگ زدايی و رنگ زدن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراحل ساخت ستونها و رفتارهای سوله دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA

    دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA برچسب ها: جدول phaچک لیست phaنمونه ارزیابی ریسک به روش phaارزیابی ریسک به روش phlانواع روش های ارزیابی ریسکpdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع آناليز مقدماتی خطر PHA دسته…

  • پیشینه و مبانی نظری فراشناخت

    پیشینه و مبانی نظری فراشناخت دانلود پیشینه و مبانی نظری فراشناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاريخچه فراشناخت ظهور نظريه هايي که بر نقش فرايندهاي عالي مؤثر بر مهار و هدايت فرايندهاي شناختي…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازاریابی گردشگری (فصل دوم پایان نامه)

    بازاریابی گردشگری ppt,پيشينه پژوهش بازاریابی گردشگری چیست,پيشينه تحقيق مدیریت بازاریابی گردشگری,فصل دوم پايان نامه ارشد مقالات ب,کتاب بازاریابی گردشگری,مباني نظري بازاریابی گردشگری pdf,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف بازاریابی و کفیت خدمات (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی…

  • تحقیق وكلا و پيشبرد حقوق بشر

    تحقیق وكلا و پيشبرد حقوق بشر برچسب ها: تحقیق وكلا و پيشبرد حقوق بشر رفتن به سایت اصلی تحقیق وكلا و پيشبرد حقوق بشر دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق وكلا و پيشبرد حقوق…

  • بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره آب و فاضلاب استان

    بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره آب و فاضلاب استان برچسب ها: اعتماد سازمانی سلات سازمانی یکپارچگی سازمانی نفوذ مدیریت ملاحظه گری ساخت دهی پایان نامه بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اعتماد سازمانی در اداره…

  • پاورپوینت اقلیم در معماری اسلامی

    پاورپوینت اقلیم در معماری اسلامی دانلود پاورپوینت اقلیم در معماری اسلامی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه اقلیم در معماری اسلامی،در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل به بررسی…

  • پروژه پاورپوینت اضطراب

    اضطراب,اضطراب در افسردگی,بیشگیری ازحملات اضطرابی,تنیدگی (استرس)یا اضطراب,درمان عوامل جانبی مؤثر دراضطراب,علایم اضطراب,علایم شایع اضطراب دانلود فایل اصلی پروژه پاورپوینت اضطراب از سایت دانلود فایل مقدمهيك نوازنده ي حرفه اي ويولن درمي يابد كه هنگام نواختن درحضور تماشاچيان انگشتانش بي حس…

  • بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی

    بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتی برچسب ها: بررسی ارزیابی نوع مدیریت سود وبررسی اثر ساختار مالكيت و اندازه شرکت برروی مدیریت سودآوری آتیتحقیق مفهوم مدیریت سودانواع روشهای مدیریت سوداقلام…

  • پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها

    پاورپوینت انواع درز ساختمانی,پاورپوینت درز انقطاع چیست؟,پاورپوینت درز های ساختمانی,پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها,دانلود پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد آنها,درز انبساط,درز انقطاع,درز حرکتی,درز های ساختمانی و کاربرد آنها دانلود فایل اصلی پاورپوینت درز های ساختمانی و کاربرد…

  • پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديت های حاكم بر خصوصيات كيفي اطلاعات مالي

    پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديت های حاكم بر خصوصيات كيفي اطلاعات مالي دانلود پیشینه و مبانی نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديت های حاكم بر خصوصيات كيفي اطلاعات مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و مدیران موظف

    پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و مدیران موظف دانلود پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و مدیران موظف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی و حقوق و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل - مبانی نظری مربیان پیشرفت…

  • پاورپوینت تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف

    پاورپوینت تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف برچسب ها: پاورپوینت تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تعریف انسان از نظر دانشمندان و دیدگاههای مختلف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • پاورپوینت سازه چوبی سبک

    پاورپوینت سازه چوبی سبک برچسب ها: دانلود پاورپوینت سازه چوبی سبکسازه چوبی سبکپاورپوینت سازه چوبیساختمان های شمعی و ستونیسیستم های ساختمان چوبیپاورپوینت چوب در ساختمان سازیپاورپوینت سیستم های ساختمان چوبیپاورپوینت سازه چوبی سبک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سازه چوبی…

  • پاورپوینت تم 3(بخش سوم ریاضی اول دبستان)

    پاورپوینت تم 3(بخش سوم ریاضی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت تم (بخش سوم ریاضی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تم 3(بخش سوم ریاضی اول دبستان) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تم…

  • پیشینه و مبانی نظری گردشگری و عوامل موثر در پویای اقتصادی و توسعه پایدار

    پیشینه و مبانی نظری گردشگری و عوامل موثر در پویای اقتصادی و توسعه پایدار دانلود پیشینه و مبانی نظری گردشگری و عوامل موثر در پویای اقتصادی و توسعه پایدار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی

    ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی دانلود ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی عوامل و ابعاد فرسودگی شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 14 - فرسودگی شغلی 2…

  • پاورپوینت اصول کلی دستگاه های آزمایشگاهی تشخیص طبی

    پاورپوینت اصول کلی دستگاه های آزمایشگاهی تشخیص طبی برچسب ها: پاورپوینت اصول کلی دستگاه های آزمایشگاهی تشخیص طبیدستگاه یا سیستم دستگاه (instrument)شرایط مبدل هاتقسیم بندی مبدل هاایمنی الکتریکی دستگاهها و بیمارستانها (Electrical Safety) برق گرفتگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت انواع پوشش پشت بام

    پاورپوینت انواع پوشش پشت بام دانلود پاورپوینت انواع پوشش پشت بام دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت انواع پوشش پشت بام،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: انواع…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه هایی درباره شخصیت و رشد شخصیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری دیدگاههای شخصیت و رشد شخصیت,چارچوب نظری شخصیت و رشد شخصیت,دیدگاههای شخصیت و رشد شخصیت,فصل دوم پایان نامه درباره شخصیت و رشد شخصیت,مبانی نظری دیدگاههای شخصیت و رشد شخصیت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق دیدگاه هایی درباره شخصیت…

  • دانلود مقاله ارائه ساختاری جدید برای حافظه نهان در پردازنده های بسا هسته ای

    ارائه,برای,بسا,پردازنده,جدید,حافظه,دانلود,ساختاری,مقاله,نهان,های,هسته دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه ساختاری جدید برای حافظه نهان در پردازنده های بسا هسته ای از سایت دانلود فایل چکیده با پیشرفت تکنولوژی و کوچکتر شدن روز افزون تعداد ترانزیستورها، پیچیدگی سیستم های چند پردازنده ای برروی…

  • تأثير آگهی بازرگاني در عصر دیجیتال براي كالاهاي مختلف

    آگهی بازرگانی,عصر دیجیتال دانلود فایل اصلی تأثير آگهی بازرگاني در عصر دیجیتال براي كالاهاي مختلف از سایت دانلود فایل تحقیق تأثير آگهی بازرگاني در عصر دیجیتال براي كالاهاي مختلف در حجم 118 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…