مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه

    پاورپوینت مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه دانلود پاورپوینت مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه ،…

  • مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی

    مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی دانلود مبانی نظری رفتار مصرف کننده ورزشی و فاکتورهای تأثیرگذار بر مصرف تماشاچیان ورزشی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : مبانی…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي مباني قانون كار

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي مباني قانون كار برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي قانون كارکاراموزي بررسي قانون كارکارورزي بررسي قانون كاردانلود گزارش کارآموزي بررسي قانون كاربررسي قانون كارقانون كار رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي مباني قانون…

  • پاورپوینت نظام سلامت کشور سنگاپور

    پاورپوینت نظام سلامت کشور سنگاپور برچسب ها: مردم سنگاپورتحصیل رایگان در سنگاپوردانشجویان ایرانی در سنگاپورمعایب تحصیل در سنگاپوررشته های دانشگاه ملی سنگاپورسایت دانشگاه ملی سنگاپورتحصیل در سنگاپور اپلای ابرودمهاجرت به سنگاپور رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نظام سلامت کشور سنگاپور…

  • ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه

    ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش فرهنگیفصل دوم پایان نامه هوش فرهنگی فراشناختیبررسی هوش فرهنگی شناختیدانلود مبانی نظر هوش فرهنگی انگیزشی هوش فرهنگی رفتاری ارزیابی عملکردارتباط هوش…

  • مجموعه آموزش PHP MVC

    مجموعه آموزش PHP MVC برچسب ها: مجموعه آموزش PHP MVC PHP MVCاسکریپت نویسی سیستم مدیریت محتوا برنامه نویسی برنامه نویسی php رفتن به سایت اصلی مجموعه آموزش PHP MVC دسته بندي : کامپیوتر جزئیات و دریافت گزارش فایل  این دوره…

  • بررسی عوامل موثر بر گرایش صادراتی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان گیلان

    بررسی عوامل موثر بر گرایش صادراتی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان گیلان برچسب ها: گرایش به صادراتصادراتشرکت های تولید کنندهپایان نامه بررسی عوامل موثر بر گرایش صادراتی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی استان گیلانپروژه بررسی…

  • ادبیات نظری سیستم های مغزی رفتاری (فصل دوم )

    ادبیات نظری سیستم های مغزی رفتاری,چارچوب نظری سیستم های مغزی رفتاری,فصل دوم پایان نامه سیستم های مغزی رفتاری,فصل دوم مقاله سیستم های مغزی رفتاری,مبانی نظری سیستم های مغزی رفتاری,مکانیزمهای‌ مغزی‌ پاداش‌ و تنبیه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری سیستم های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود تعیین گری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود تعیین گری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خود تعیین گری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهشی خود تعیین گری فهرست مطالب :…

  • پاورپوینت فتوت نامه های معماری و تاثیر آن در معماری معاصر

    بررسی آموزه های معماری,پاورپوینت فتوت نامه های معماری,پاورپوینت فتوت نامه های معماری و تاثیر آن در معماری معاصر,دانلودپاورپوینت فتوت نامه های معماری و تاثیر آن در معماری معاصر,فتوت نامه های معماری,فتوت نامه های معماری و تاثیر آن در معماری معاصر…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مديريت بازرگاني در شركت توليد بازرگاني ملورين

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مديريت بازرگاني در شركت توليد بازرگاني ملورين برچسب ها: گزارش کاراموزي شركت توليد بازرگاني ملورين کاراموزي شركت توليد بازرگاني ملورين کارورزي شركت توليد بازرگاني ملورين دانلود گزارش کارآموزي شركت توليد بازرگاني ملورين شركت توليد بازرگاني…

  • پاورپوینت غدد درون ریز

    پاورپوینت غدد درون ریز برچسب ها: بیماریهای غدد درون ریزتفاوت غدد درون ریز و برون ریزاز غدد درون ریز بدن در حل جدولتقویت غدد درون ریزدرمان غدد درون ریزسلول درون ریزغدد درون ریز و متابولیسم چیستغده ای زیر غده تیروئید…

  • پایان نامه عملی اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده ها

    پایان نامه عملی اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده ها,دانلود پایان نامه اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق,دانلود پایان نامه طلاق,دانلود پایان نامه علوم اجتماعی,دانلود پروژه عوامل طلاق,دانلود طلاق در خانواده طلاق,عوامل طلاق,عوامل موثر بر طلاق دانلود فایل اصلی پایان…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید ترانس مهتابی

    پروژه کارآفرینی رشته برق,تولید ترانس و لامپ,دانلود طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی,دستگاه تولید ترانس مهتابی,راه اندازی کارخانه ترانس مهتابی,طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی,طرح کارافرینی تولید لامپ مهتابی,طرح کسب و کار کارخانه تولید ترانس مهتابی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری

    پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری دانلود پیشینه و مبانی نظری افشای اطلاعات در حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه .............................................................. 13 2 - 2 افشا و…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یادگیری(فصل دوم)

    مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یادگیری(فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات روش تدریس ویژگی‌های تدریس روش‌های نوین یاددهی و یادگیری (فصل 2)مبانی نظری دیدگاه های…

  • پاورپوینت سبزيكاري عمومی

    پاورپوینت سبزيكاري عمومی برچسب ها: کتاب سبزیکاری عمومیسبزیکاری عمومی در منازلسبزیکاری عمومی و خصوصی دكتر دشتيسبزیکاری عمومی دکتر مریم حقیقی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سبزيكاري عمومی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکتهای مردمی در توسعه شهری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکتهای مردمی در توسعه شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش مشارکتهای مردمی در توسعه شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - بررسی…

  • پاورپوینت انرژی های خورشیدی

    پاورپوینت انرژی های خورشیدی دانلود پاورپوینت انرژی های خورشیدی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی انرژی های خورشیدی ، در حجم 35 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: انرژی خورشیدی نور و گرمای…

  • پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر)

    پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) برچسب ها: پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش دختران فراری و اقسام فرار (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دختران فراری و اقسام فرار (فصل دوم),مبانی نظری دختران فراری و اقسام فرار,مبانی نظری دختران فراری و اقسام فرار (فصل دوم),مبانی نظری و پیشینه پژوهش دختران فراری و اقسام فرار (فصل دوم) دانلود فایل…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق CBT به شیوه داتلیو

    cbt مخفف چیست,پروتکل درمانی cbt,تکنیک های cbt,تکنیک های درمان شناختی رفتاری,دانلود مبانی نظری و CBT به شیوه داتلیو,روش cbt آموزش زبان,روش درمانی act,طرحواره های خانوادگی,کتاب درمان شناختی رفتاری,مراحل cbt,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق CBT…

  • بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان

    بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان برچسب ها: آرایش رسانه ای رقابت در سپهر رسانه‌ای قدرت نرم دیپلماسی عمومی مدیریت استراتژیک رسانهپایان نامه بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای…

  • فایل پاورپوینت خانه های تاریخی شهر تبریز

    فایل پاورپوینت خانه های تاریخی شهر تبریز برچسب ها: دانلود پاورپوینت خانه های تاریخی شهر تبریزخانه های تاریخی شهر تبریزآشنایی با خانه های تاریخی تبریزخانه بهنامخانه مشروطهپاورپوینت خانه های تاریخی شهر تبریزخانه پروین اعتصامیپاورپوینت خانه های تاریخی تبریزخانه های تاریخی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات مالی

    ادبیات نظری سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات مالی,پیشینه تحقیق سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات,فصل دوم پایان نامه سیستم اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم بر خصوصيات كيفی اطلاعات مالی دانلود فایل…

  • پاورپوینت فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه

    پاورپوینت فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه برچسب ها: فقر مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعهعلل و پیامدهای فقرراه های مقابله با فقرمهاجرتمشکلات مهاجرتوظایف پرستاران بهداشت جامعه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فقر،…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش خلاقیت و انگیزه (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش مفهوم خلاق,پيشينه نظري ابعاد خلاقیت,چارچوب نظري مفهوم خلاقيت,دانلود مباني نظري افزایش خلاقیت,فصل دوم پايان نامه ارشد رابطه هوش و خلاقيت,مباني نظري انگیزه و خلاقیت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)خلاقیت و خودکارآمدی,ويژگيهاي شخصيتي افراد خلاق دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری پسته و مشکلات تولید و توزیع آن

    پیشینه و مبانی نظری پسته و مشکلات تولید و توزیع آن دانلود پیشینه و مبانی نظری پسته و مشکلات تولید و توزیع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پسته…

  • پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس سوم زبان یازدهم ( هنر و فرهنگ : art and culture )

    پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس سوم زبان یازدهم ( هنر و فرهنگ : art and culture ) برچسب ها: جزوه کامل زبان انگلیسی11جزوه کامل زبان 10 دبیرستانزبان انگلیسی 11 دبیرستان برای کنکورگرامر زبان انگلیسی11 برای کنکورجزوه زبان کنکور رفتن…

  • بررسي ارتباط توسعه اقتصادي و بازده سرمايه گذاري بنگاهها

    بررسي ارتباط توسعه اقتصادي و بازده سرمايه گذاري بنگاهها برچسب ها: فناوري اطلاعات بهره وري بازده فناوري اطلاعات توسعه اقتصاديبررسي ارتباط توسعه اقتصادي و بازده سرمايه گذاري بنگاههاپایان نامه بررسي ارتباط توسعه اقتصادي و بازده سرمايه گذاري بنگاههاپروژه بررسي ارتباط…

  • بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری

    افزایش,بررسی,بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری,تاثیرتشویق,نحوه,یادگیری دانلود فایل اصلی بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه روانشناسی بررسی نحوه تاثیر تشویق در افزایش یادگیری مقدمهشايد براي عده اي تصور اينكه بتوان در مدرسه اي…

  • رساله معماری کارخانه خودرو

    رساله معماری کارخانه خودرو دانلود رساله معماری کارخانه خودرو دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل رساله معماری کارخانه خودرو در 112 صفحه در قالب WORD , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان... قسمتهایی…

  • بررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز

    بررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز برچسب ها: تصویر شناختیتصویر عاطفی تصویر منحصر به فردتصویر مقصدتمایلات رفتاری گردشگران رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز دسته بندي : مدیریت…

  • پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم)

    پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم) برچسب ها: پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی هفتم) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت عبارت جبری(فصل سوم ریاضی…

  • پاورپوینت دبی سنج تیغه دورانی

    پاورپوینت دبی سنج تیغه دورانی دانلود پاورپوینت دبی سنج تیغه دورانی دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب دبی سنج فشاری دبی سنج سرعتی دبی سنج جرمی دبی سنج های جابجایی مثبت اساس کار دبی…