مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع,پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی,پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال,چارچوب نظري کانال توزیع چیست,مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهتغییرات سریع و رقابت فشرده موجود در اکثر بازارها، بسیاری از تولید کنندگان را متقاعد ساخته است که بدون موفقیت در فعالیتهای بازاریابی، دوام و رشد در بازار و تامین نیازها و خواسته های مشتریان امکان پذیر نمی باشد. در واقع بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد تا آنجا که حتی غولهای اقتصادی، بدون برخورداری از توشه و توان سالانه و مهارتهای بازاریابی، بنیاد استواری نخواهد داشت. امروزه محیط رقابتی جهان خواستار آن است که شرکتها جهت بقای خود به دنبال آن باشند که الزامات مشتریان را به سرعت و به شکلی کارآمد برآورده سازند. آنها باید نیازها و خواسته های در حال تغییر مشتریان را شناسایی و تاثیر آن تغییرات را بر رضامندی آنان مشخص کند و استراتژیهای لازم را جهت کسب مزیت رقابتی به کار برند. (عبدالوند، 1381، 1)به عبارت دیگر بازاریابی، دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان سود آور است. اکنون نگهداری و رشد دادن مشتریان، هدف نخستین می باشد. شرکتها برای به دست آوردن هر مشتری هزینه سنگینی را پذیرفته اند و رقیبان نیز پیوسته در پی آنها هستند. در این زمینه، اختلاط عوامل بازاریابی یعنی همان کالا، قیمت، توزیع و ارتقاء، نقش اساسی را ایفا می کند. در این میان توزیع یا به عبارت دیگر مجموعه حرکات هماهنگی که کالا را از منبع تولید به دست خریداران انتقال می دهد، از اهمیت خاصی برخوردار است.سیستم توزیع در ایجاد مطلوبیتهای زمانی و مکانی و مالکیت نقش اساسی دارد و از طریق آن اطمینان حاصل می شود که کالا به موقع و سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.منظور از « مطلوبیت زمانی » فراهم بودن کالا باری عرضه در زمانی که مشتری به آن نیاز دارد؛ می باشد.«مطلوبیت مکانی  » زمانی ایجاد می شود که کالا در مکان مورد دسترس مشتریان وجود داشته باشند.«مطلوبیت مالکیت » نیز هنگامی به وجود می آید که مرحله فروش به اتمام رسیده و کالا به مالکیت جدید واگذار شده باشد. البته امروزه با گسترش شبکه های توزیع و نقش آنها در ایجاد «مطلوبیت اطلاعاتی » نیز انکار ناپذیر گردیده و بسیاری از توزیع کنندگان؛ با ارائه پیامهای اطلاعاتی مناسب؛ به اطلاع مشتریان می رسانند که کالا در کدام محل؛ به چه قیمت؛ و در چه زمانی عرضه می شود (مارتین کریستوفر و دیگران؛ 1380؛38).کانال توزیعکانال بازاریابی (که به آن کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می گویند) عبارت از مجموعه ای از سازمانهای مهم وابسته است که باعث می شوند کالا یا خدمات برای استفاده در دسترس مشتریان قرار گیرند. به عبارت دیگر حلقه ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان را کانال توزیع می گویند. (عبدالوند، 1384، 167). بعضی از عوامل که محرک استراتژی چند مجرایی برای شرکت ها هستند شامل: رشد فروش، تمایل برای پوشش گسترده تر بازار، بهبود رضایت مشتریان هدف، تقلیل هزینه ها با بکارگیری کانال های با هزینه کم (sathye,1999;stern,1996).معمولاً کالا و محصولات به وسیله افراد، سازمانها و موسسات مختلفی دست به دست گردیده و بالاخره به دست مصرف کننده نهایی می رسد ، گروههای متعددی مثل عمده فروش، دلالها، خرده فروش ها و به عبارتی واسطه ها در جریان این انتقال و داد و ستد فعالیت دارند. مجموع این گروهها کانال توزیع را تشکیل می دهند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است، موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است (Kotler & Armestrong . 2003 :526 ).به تعریف دیگر :کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند کالا و یک خدمات از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محبعلی،1378: 274).یک شرکت می تواند به آسانی تصمیمات مربوط به قیمت گذاری، تبلیغات یا ارتقاء فروش را تغییر دهد، اما تغییر تصمیمات مربوط به کانال توزیع بسیار مشکل می باشد.اگر چه اغلب چنین به نظر می رسد، ولی کانال توزیع در آمیخته بازاریابی خیلی اوقات یک متغیر است. وجهه و اعتبار محصول، قیمت گذاریو تلاش تبلیغاتی همانند ارائه فیزیکی خود محصول همگی می تواند تحت تاثیر کانالهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد، تقویت شوند و یا اینکه در خطر بیفتد (مارتین کریستوفر و دیگران، 1380: 6).تدارکات بازاریابی  ( که به آن توزیع فیزیکی نیز می گویند) شامل تحویل کانال محصولات به مشتریان و واسطه های کانال می باشد.وظیفه کانال توزیعاعضای کانال توزیع انجام وظائف اصلی زیر را بر عهده دارند:اطلاعات – جمع آوری و توزیع اطلاعات درباره نیروهای موجود در محیط بازاریابی برای تسهیل امر مبادله.تبلیغات – تهیه و پخش اطلاعات ترغیب کننده درباره کالا.جستجو – جستجو برقراری ارتباط با خریداران بالقوه.تطابق – متناسب ساختن عرضه با نیاز مشتری.مذاکره – دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط معامله.جابجایی و ذخیره  – توزیع فیزیکی ، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک  وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، 1379، 490).قسمتهایی از پیشینه تحقیق:در تحقیق انجام شده توسط کارای (2013) با عنوان تناوب قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی در کانال توزیع، یافته های تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیری همزمان قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی برای سطوح بالای اثرات تلاش های بازاریابی تولیدگننده مطلوب است. برای تلاش های بازاریابی موثرتر، نقش قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی به اعضای کانال برای انجام استراتژی تعادل و دستیابی به سودآوری بالا اجازه می دهد. این تحقیق به اهمیت همزمان قیمت گذاری و تلاش های کانال های بازاریابی تاکید دارد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:-1 بخش اول: کانال توزیع    2-1-1 مقدمه    2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی    2-1-3 : آمیخته بازاریابی    2-1-3-1 : تعیین بازار هدف  2-1-3-2 : محصول    2-1-3 -2-1 : کیفیت    2-1-3 -2-2 : طرح محصول     2-1-3 -2 -3: ویژگی ها    2-1-3 -2 -4: نام تجاری      2-1-3 -2 -5:  بسته بندی   2-1-3 -2 -6 : اندازه    2-1-3 -2 -7 : خدمات    2-1-3 -2 -8: تضمین نامه2-1-3 -3: ارتقاء 2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش    2-1-3 -3 -2 : تبلیغات    2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی    2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی     2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم    2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع    2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی     2-1-3 -4 : قیمت     2-1-4 : توزیع   2-1-5: کانال توزیع    2-1-4 -1 : وظیفه کانال توزیع    2-1-4-2 : تضاد کانال    2-1-4 -3 : کانالهای اصلی توزیع    2-1-4 -3 -1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها    2-1-5 : واسطه های بازاریابی    2-1-5 -1: چرا از واسطه ها استفاده می کنیم؟    2-1-5 -2 : طبقه بندی واسطه ها    2-1-5 -2-1 : خرده فروشی ها    2-1-5 -2-1-1 : انواع خرده فروشی    2-1-5-1-1 -2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی   2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی    2-1-5-2-2 : عمده فروشی    2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری    2-1-5 -2-2- 1 -2 : دلالان و کارگزاران     2-2-3 -2-2- 1 -3 : دفاتر و شعبات فروش تولید کنندگان    2-1-5 -2-2- 2 -2 : روند عمده فروشی     2-1-6  : سازمان کانال     2-1-6 -1 : سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6 -2 : انواع سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6-2- 1 : سیستم بازاریابی عمودی و مشارکتی    2-1-6-2- 2 : سیستم بازاریابی عمودی قراردادی    2-1-6-2-2- 1 : زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش    2-1-6-2-2- 2 : تعاونی های خرده فروشی     2-1-6-2-2- 3 : سازمانهای امتیازی (نمایندگی ها)    2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی عمودی اداری     2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی افقی    2-1-7 : طرح کانال توزیع    2-1-7-1 : بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده    2-1-7-2: تعیین اهداف محدودیت های کانال    2-1-7-3: تجزیه و تحلیل وظایف کانال    2-1-7-4: شناسایی گزینه های اصلی    2-1-7-4-1 : انواع واسطه ها    2-1-7-4-2 : تعداد  واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)    2-1-7-4-3 : مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-7-5 : ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع    2-1-7-5-1 : معیارهای اقتصادی    2-1-7-5-2 : معیارهای نظارت و کنترل     2-1-7-5-3 : معیارهای تطبیقی    2-1-7-6 : انتخاب کانال     2-1-8 : مدیریت کانال توزیع    2-1-8-1 : انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-8-2 : نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع    2-1-8-3 : ارزیابی اعضای کانال    2-1-9-1 : توزیع فیزیکی  2-1-9-2 : ماهیت توزیع فیزیکی    2-1-9-3 : هدف توزیع فیزیکی   2-1-9-3-1 : سفارش کالا    2-1-9-3-2- انبارداری    2-1-9-3-3 : سطح موجودی جنسی    2-1-9-3-4: حمل و نقل کالا    2-1-9-4- مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا    2-1-9-5  : جریانات توزیع    2-1-9-6  : مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع    2-3 بخش سوم: پیشینه تحقیق    2-3-1 تحقیقات داخلی و خارجی     منابعتوجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع چارچوب نظري کانال توزیع چیست پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • بررسی تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زا (CSSS) بر اختلال اضطراب فراگیر (GAD)در دانشجویان

    بررسی تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زا (CSSS) بر اختلال اضطراب فراگیر (GAD)در دانشجویان برچسب ها: اختلال اضطراب فراگیرراهبردهای مقابله با استرسمقاله تاثیر راهبردهای مقابله با موقعیت های استرس زاتحقیق موقعیت های استرس زا (CSSS)پروژه اختلال اضطراب فراگیر…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم شهروند و شهروندی و تعلیم و تربیت شهروندی

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم شهروند و شهروندی و تعلیم و تربیت شهروندی دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم شهروند و شهروندی و تعلیم و تربیت شهروندی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه MCMI-III

    پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه MCMI-III دانلود پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه MCMI-III دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه چند محوری بالینی میلون سه توسط میلون در سال 1987 تهیه شده…

  • مبانی نظری تحقیق تعاریف و ابعاد هوش هیجانی و سلامت روانی (فصل دوم)

    ادبیات پژوهش هوش هیجانی و سلامت روانی,ادبیات نظری هوش هیجانی و سلامت روانی,پشینه نظری سلامت روانی و هوش هیجانی,چارچوب نظری هوش هیجانی و سلامت روانی,فصل دوم پایان نامه سلامت روانی و هوش هیجانی,فصل دوم مقاله هوش هیجانی و سلامت روانی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال

    دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال برچسب ها: درمان بیماری پریودنتالانواع بیماری های پریودنتالجراحی پریودنتالبافت پریودنتالپریودنتال چیستپاکت پریودنتال چیستدرمان پریودنتیتپریودنتال دندان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مرور كلي اپيدميولوژ‍ي بيماري پريودنتال دسته بندي :…

  • گزارش کارآموزی اداره مالیات (2)

    گزارش کارآموزی,مالیات دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی اداره مالیات (2) از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی اداره مالیات (2) در حجم 46 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرستمقدمهفصل اول:کلیات1-کلیات 1-1-تعریف حسابداری1-2-تعریف مالیات1-2-1-انواع مالیات1-2-2-اشخاص مشمول…

  • پروژه بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان

    پروژه بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه فرزند پروری در بین دانش آموزان برچسب ها: 09358978227نگار زمانیدانلوددانلود پروژهدانلود پایان نامهدالنود پایان نامه کارشناسیدانلود پایان نامه کارشناسی ارشددانلود پایان نامه روانشناسیدانلود پایان نامه بررسی رابطه بین انگیزه پیشرفت و شیوه…

  • تحقیق پیمان و پیمانکاری

    پیمانکاری دانلود فایل اصلی تحقیق پیمان و پیمانکاری از سایت دانلود فایل تحقیق پیمان و پیمانکاری در حجم 83 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:. تحويل كارگاهالف ) كارفرما متعهد است كه…

  • پیشینه و مبانی نظری ازدواج و ملاکهای آن

    پیشینه و مبانی نظری ازدواج و ملاکهای آن دانلود پیشینه و مبانی نظری ازدواج و ملاکهای آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ازدواج وملاکهای آن فصل دوم : "…

  • • مقیاس دشواری در تنظیم هیجان گرتز و روئمر (DERS)

    (DERS),گرتز و روئمر,مقیاس دشواری در تنظیم هیجان دانلود فایل اصلی • مقیاس دشواری در تنظیم هیجان گرتز و روئمر (DERS) از سایت دانلود فایل مقیاس اولیه دشواری در تنظیم هیجان یک ابزار سنجش 41 آیتمی خودگزارش دهی بود که برای…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی شالیکوبی و تولید حبوبات (به ظرفیت 3300 تن در سال )

    امکان سنجی شالیکوبی و حبوبات,برآورد هزینه شالیکوبی و حبوبات,دانلود طرح توجیهی شالیکوبی و حبوبات,طرح توجیهی شالیکوبی برنج,طرح توجیهی شالیکوبی و حبوبات,طرح کارآفرینی تولیدحبوبات,طرح کسب و کار شالیکوبی,کارآفرینی شالیکوبی و حبوبات دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی شالیکوبی و تولید…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي روش مکان يابي عيب کابل هاي برق قدرت

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي روش مکان يابي عيب کابل هاي برق قدرت برچسب ها: گزارش کاراموزي روشي براي مکان يابي عيب کابل هاي برق قدرت کاراموزي روشي براي مکان يابي عيب کابل هاي برق قدرت کارورزي روشي براي مکان…

  • پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

    پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان دانلود پیشینه و مبانی نظری مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • پروژه الگوریتم هیم به زبان سی پلاس پلاس

    پروژه الگوریتم هیم به زبان سی پلاس پلاس دانلود پروژه الگوریتم هیم به زبان سی پلاس پلاس دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل فایل پروژه الگوریتم هیم به زبان سی پلاس پلاس (++Heam c) ،…

  • تحقیق ضعف در یادگیری

    تحقیق ضعف در یادگیری,یادگیری دانلود فایل اصلی تحقیق ضعف در یادگیری از سایت دانلود فایل تحقیق ضعف در یادگیری در حجم68 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: برچسب ها: یادگیری تحقیق ضعف…

  • پیشینه و مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی

    پیشینه و مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی دانلود پیشینه و مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق توسعه مالی وسیاستهای…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) نظریه ها طلاق دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مبانی نظری سازه طلاق تعاريف…

  • ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی

    ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی دانلود ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی مقدمهتعریفانواع مخزن از…

  • ارتباط بین بازدهی پورتفوی سهام و نسبتهای مالی آن در بورس

    ارتباط بین بازدهی پورتفوی سهام و نسبتهای مالی آن در بورس برچسب ها: پروژه ارتباط بین بازدهی پورتفوی سهام و نسبتهای مالی آن در بورسپایان نامه ارتباط بین بازدهی پورتفوی سهام و نسبتهای مالی آن در بورس رفتن به سایت…

  • تاثير ارتباط والدين در صحت کردار دانش آموزان مدارس پسرانه ابتدائي شیراز

    تاثير ارتباط والدين در صحت کردار دانش آموزان مدارس پسرانه ابتدائي شیراز,تعليم و تربيت,صحت کردار,مدرسه,والدين دانلود فایل اصلی تاثير ارتباط والدين در صحت کردار دانش آموزان مدارس پسرانه ابتدائي شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق تاثير ارتباط والدين در صحت…

  • پاورپوینت کفپوش های اپوکسی

    پاورپوینت کفپوش های اپوکسی برچسب ها: دانلود پاورپوینت کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوش های اپوکسیکفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفپوشپاورپوینت معرفی کفپوش های اپوکسیپاورپوینت کفسازیکفپوش هاپاورپوینت بررسی کفپوش هاکفپوش اپوکسیپاورپوینت معماریپاورپوینت سقف کاذب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کفپوش های اپوکسی دسته بندي…

  • پرسشنامه افسردگی ایرون بك

    پرسشنامه افسردگی ایرون بك دانلود پرسشنامه افسردگی ایرون بك دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه افسردگی ایرون بك سن ميزان تحصيلات شغل ميزان درآمد دستور : اين پرسشنامه شامل 21 گروه سئوالات مي‌باشد . خواهشمند…

  • پیشینه و مبانی نظری رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن

    پیشینه و مبانی نظری رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن دانلود پیشینه و مبانی نظری رژیم غذایی در افراد دارای اضافه وزن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری رژیم غذایی در…

  • پیشینه و مبانی نظری قلمرو و تأثیرات مونسون

    پیشینه و مبانی نظری قلمرو و تأثیرات مونسون دانلود پیشینه و مبانی نظری قلمرو و تأثیرات مونسون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 18 2 - 1 - چگونگی گردش عمومی جو و…

  • پاورپوینت نانومکاترونیک

    پاورپوینت نانومکاترونیک برچسب ها: نانومکاترونیکتعریف مکاترونیکمیدان تنوع مکاترونیکنانو چیستفناوری نانوتاریخچه نانو و مکاترونیکنانورباتها در پزشکینانوربات رباتهای خود تخریب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نانومکاترونیک دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع نانومکاترونیک،در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی برچسب ها: پاورپوینت مشکلات و راهکارهای جذب بارهامشکلات پیش رو در جذب بارهای جدیدبخش عملیات ریلیبخش بازاریابی ریلیمهمترین راهکارها در قطارها و ریل ها رفتن به سایت…

  • پاورپوینت تدابير خوردن و آشاميدن

    پاورپوینت تدابير خوردن و آشاميدن برچسب ها: پاورپوینت تدابير خوردن و آشاميدنمبنای تقسیم بندی خوراکی اقسام خوراکی هامراتب درجات چهارگانه ادویهنکات لازم در غذا خوردن ارتباط طعم غذا با کیفیت آنوجود خلط صفراوی در معده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کمپوت کنسانتره

    دستگاه تولید کمپوت,طرح توجیهی تولید کمپوت کنسانتره,طرح توجیهی روش تولید انواع کمپوت,طرح توجیهی کمپوت کنسانتره,طرح تولید کنسانتره,طرح کارآفرینی کمپوت سازی,طرح کسب و کار کارخانه کمپوت کنسانتره,کمپوت کنسانتره دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کمپوت کنسانتره از سایت دانلود…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات وابستگی فرد به مواد مخدر

    ادبیات نظری اختلالات وابسته به مواد مخدر,اعتیاد,پیشینه پژوهش اختلالات اعتیاد,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی کودکان و درمان و مشاوره گروهی,مبانی نظری وابستگی افراد به مواد مخدر,مبانی نظری وابستگی به مواد مخدر,مقاله وابستگی به مواد مخدر دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان (فصل دوم )

    ادبیات نظری اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,پژوهش های انجام شده در,پیشینه پژوهش اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,پیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,فصل دوم پایان نامه اوقات فراغت جوانان و دانشجویان,مبانی نظری اوقات فراغت جوانان و دانشجویان دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت الگوهای معماری ایرانی

    پاورپوینت الگوهای معماری ایرانی دانلود پاورپوینت الگوهای معماری ایرانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت الگوهای معماری ایرانی،در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: حیاط:در هر حیاط، حداقل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش راهبردهای مفاهیم مهارتهای زندگی و هوش هیجانی (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش مفهوم مهارتهای زندگی,پيشينه تحقيق نظریه های هوش هیجانی,پيشينه نظري ابعاد مهارتهای زندگی,چارچوب نظري هوش هیجانی,دانلود مباني نظري مهارتهای زندگی و هوش هیجانی,مباني نظري مهارتهای زندگی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مهارتهای زندگی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پاورپوینت تهيه دارو با استفاده از زهر مار

    پاورپوینت تهيه دارو با استفاده از زهر مار برچسب ها: قیمت سم مارکاربرد زهر مار در صنعتفواید سم مارخریدار زهر مار در ایراندرباره ی سم مارهای سمی و استفاده های آنخرید زهر مار اوکراینخرید و فروش زهر مار اوکراینکاربرد زهر…

  • بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستی

    بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستی برچسب ها: پایان نامه بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستیپروژه بررسی روابط…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری کانون کنترل سلامت,پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت,چارچوب نظری کانون کنترل سلامت,فصل دوم پایان نامه کانون کنترل سلامت,مبانی نظری منبع کنترل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل سلامت (فصل دوم پایان نامه) از سایت دانلود…