مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سود سهام پیش بینی شده و بازارهای مالی،سرمایه ای و پولی (فصل دوم

    ادبیات نظری سود سهام پیش بینی شده و بازارهای مالی,پیشینه تحقیق سود سهام پیش بینی شده و بازارهای مالی,سرم,سرمایه ای و پولی,فصل دوم پایان نامه سود سهام پیش بینی شده و بازارهای مالی,مبانی نظری سود سهام پیش بینی شده و…

  • پاورپوینت لوله کشی ساختمان

    پاورپوینت لوله کشی ساختمان برچسب ها: دانلود پاورپوینت لوله کشی ساختمانلوله کشی ساختمانتاسیسات لوله کشی ساختمانلوله کشیلوله‌کشی سرد و گرم در تاسیسات ساختمانیپاورپوینت لوله کشی ساختمانکاربرد انواع لوله ها در صنعت تاسیساتاصول لوله کشیپاورپوینت اصول لوله کشی ساختمان رفتن به…

  • ادبیات نظری پژوهش وپیشینه تعاریف ،اهمیت ومدل های مدیریت دانش

    ادبیات نظری پژوهش وپیشینه تعاریف ،اهمیت ومدل های مدیریت دانش دانلود ادبیات نظری پژوهش وپیشینه تعاریف ،اهمیت ومدل های مدیریت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبیات نظری پژوهش وپیشینه تعاریف ، اهمیت…

  • مفهوم ستاره ها در هتل

    مفهوم ستاره ها در هتل دانلود مفهوم ستاره ها در هتل دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم ستاره ها در هتل فهرست درجه بندی هتلاستانداردهای ایران برای دادن ستاره به یک هتلهتل های 2 ستارههتل های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابراز وجود

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابراز وجود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابراز وجود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ابراز وجود ابراز وجود عبارت است از جرأت مندی و توانایی ابراز وجود…

  • مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم)

    مبانی نظری پژوهش و تحقیقات پیشین تعریف و ابعاد خودپنداره (فصل دوم) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) خودپندارهدانلود مبانی نظری نظریه خودپندارهرشد و تغییر خود پندارهعوامل موثر بر رشد خودپندارهویژگی های خود پنداره مبانی نظری ابعاد…

  • پیشینه و مبانی نظری کانون های اصلاح و تربیت

    پیشینه و مبانی نظری کانون های اصلاح و تربیت دانلود پیشینه و مبانی نظری کانون های اصلاح و تربیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کانون های اصلاح و تربیت تاریخچه شکل گیری کانون…

  • دانلود مقاله معماری دیجیتال و تاثیر آن در خلق فضای موزه ها

    تاثیر معماری دیجیتال در فضای موزه ها,دانلود مقاله معماری دیجیتال و تاثیر آن در خلق فضای موزه ها,معماری دیجیتال,معماری دیجیتال pdf,معماری دیجیتال در ایران,معماری دیجیتال در موزه ها,مقاله در مورد معماری دیجیتال دانلود فایل اصلی دانلود مقاله معماری دیجیتال و…

  • بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک

    بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک برچسب ها: هوش بازاریابی عوامل سازمانی بانک ملی ایرانپروژه بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانکپایان نامه بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش…

  • دانلود مقاله بررسی معماری پایدار

    بررسی,پایدار,دانلود,معماری,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی معماری پایدار از سایت دانلود فایل ×چکیده معماری پایدار به عنوان یکی از مصادیق معماری مدرن درصدد برقرار کردن آرامش و آسایش انسان امروز در محیط زندگی خویش میباشد. از آنجا که در…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی

    انعطاف,پذیری,پیشینه,تحقیق,چارچوب,کنشی,نظری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی (فصل دوم) در 26 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري درمان اضطراب اجتماعی,پيشينه,پيشينه پژوهش پايان نامه هراس اجتماعی,پيشينه نظري اضطراب,چارچوب نظري اضطراب اجتماعی,دانلود مباني نظري اضطراب اجتماعی,فصل دوم ترس اجتماعی,مباني نظري اضطراب اجتماعی,مباني نظري و پيشينه پژوهش اضطراب اجتماعی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب انسان و محیط زیست (هوا نفس زندگی)

    پاورپوینت فصل سوم کتاب انسان و محیط زیست (هوا نفس زندگی) دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب انسان و محیط زیست (هوا نفس زندگی) دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت فصل سوم کتاب انسان و محیط…

  • جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی 2

    برگ,دانه,ریشه,ساقه,میوه دانلود فایل اصلی جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی 2 از سایت دانلود فایل جزوه گیاه شناسی تشریح اندامهای گیاهی(ریشه.ساقه.برگ.میوه.دانه) در حجم 20صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با موضوعات زیر: ريشه ها از لحاظ طرز…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس دوم(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس دوم(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه ها درس دوم(فارسی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها-درس دوم(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و مهارتهای زندگی و ارتباطی و مهارت های حل مسأله

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و مهارتهای زندگی و ارتباطی و مهارت های حل مسأله دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و مهارتهای زندگی و ارتباطی و مهارت های حل مسأله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • تحقیق زمین شناسی

    تحقیق زمین شناسی,زمین شناسی دانلود فایل اصلی تحقیق زمین شناسی از سایت دانلود فایل تحقیق زمین شناسی در حجم 92 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:فهرست مقدمه و هدف پيشينه مطالعاتي متدولوژي و…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی خانه خط و خوشنويسي

    استانداردهای طراحی خانه خط و خوشنويسي,برنامه فیزیکی طراحی خانه خط و خوشنويسي,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی خانه کودک,رساله معماري طراحی خانه خط و خوشنويسي,طراحی خانه خط و خوشنويسي,مطالعات معماري طراحی خانه خط و خوشنويسي دانلود فایل اصلی مطالعات و…

  • پاورپوینت ارگونومی مراکز تجاری

    پاورپوینت ارگونومی مراکز تجاری برچسب ها: دانلود پاورپوینت ارگونومی مراکز تجاریارگونومی مراکز تجاریآرگونومی در مراکز تجاریبررسی آرگونومی مراکز تجاریمراکز تجاریپاورپوینت ارگونومی مراکز تجاریپاورپوینت بررسی آرگونومی مراکز تجاریپاورپوینت آرگونومیپاورپوینت آشنایی با آرگونومی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارگونومی مراکز تجاری دسته…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی زنان ومردان کارمند

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی زنان ومردان کارمند دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی زنان ومردان کارمند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم پيشينه ي ادبيات تحقيق مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانی و جسمانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری سلامت روانی و جسمانی,پیشینه پژوهش سلامت روانی و جسمانی,پیشینه تحقیق سلامت روانی و جسمانی,چارچوب نظری سلامت روانی و جسمانی,فصل دوم پایان نامه سلامت روانی و جسمانی,مبانی نظری سلامت روانی و جسمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • فایل پاورپوینت مطالعات طراحی مجتمع مسکونی،طراحی معماری (5)

    فایل پاورپوینت مطالعات طراحی مجتمع مسکونی،طراحی معماری (5) برچسب ها: دانلود پاورپوینت مطالعات طراحی مجتمع مسکونیمطالعات طراحی مجتمع مسکونیابعاد الزامی در داخل بنا طراحی معماری 5 پاورپوینت ضوابط طراحی مجتمع مسکونیضوابط ساختمانی مجتمع های مسکونیپاورپوینت مطالعات طراحی مجتمع مسکونیمجتمع مسکونی…

  • پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

    پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن دانلود پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه ......................................................................................................................... 20…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بزهکاری و جرم (فصل دوم)

    پيشينه تحقيق در پايان نامه بزهکاری جوانان,فصل دوم پايان نامه نظریه های بزهکاری و جرم,مباني نظري پايان نامه دیدگاه های بزهکاری کودکان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بزهکاری وجرم (فصل دوم) مبانی نظری بزهکاری وجرم (فصل دوم),نمونه فصل دوم پايان نامه…

  • پاورپوینت تعريف و علل سالمندي

    پاورپوینت تعريف و علل سالمندي برچسب ها: پاورپوینت تعريف و علل سالمنديتعريف و علل سالمنديسالمندي در جهاناهداف برنامه سلامت سالمندانبرنامه مراقبت ادغام يافته سالمندانارزيابي كردن سالمند رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تعريف و علل سالمندي دسته بندي : پزشکی جزئیات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه (فصل دوم )

    ادبیات نظری سوگیری توجه,پیشینه پژوهش سوگیری توجه,پیشینه تحقیق سوگیری توجه,چارچوب نظری سوگیری توجه,فصل دوم پایان نامه سوگیری توجه,مبانی نظری سوگیری توجه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سوگیری توجه (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود ادبیات…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ

    پروژه ی,تولید لوله سوپرپایپ,دانلود طرح توجیهی تولید لوله,دانلود طرح کارافرینی تولید لوله سوپرپایپ,طرح توجیهی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ,طرح توجیهی لوله های سوپر پایپ,طرح کارافرینی لوله سوپر پایپ‬‎,طرح کسب و کار کارگاه تولید لوله سوپرپایپ دانلود فایل اصلی طرح…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه  4 قالب یا تم پاورپوینت آماده برای رشته جغرافی قالب های پاورپوینت…

  • بررسی تأثیر اعلام سود بر عدم تقارن اطلاعاتی شرکتها با تأکید بر برخی از ویژگی‌های گزارش‌گری مالی

    بررسی تأثیر اعلام سود بر عدم تقارن اطلاعاتی شرکتها با تأکید بر برخی از ویژگی‌های گزارش‌گری مالی برچسب ها: دامنه عدم تقارن اطلاعاتیعمق بازار اقلام تعهدی خطای پیش‌بینی سودبررسی تأثیر اعلام سود بر عدم تقارن اطلاعاتی شرکتها با تأکید بر…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • تحقیق رابطه بین ارزشگذاری سهام به روش های جریان نقدی آزاد،درآمد باقی مانده،رشد درآمد ها و قیمت بازار

    تحقیق رابطه بین ارزشگذاری سهام به روش های جریان نقدی آزاد,درآمد باقی مانده,رشد درآمد ها و قیمت بازار,روش ارزش افزوده نقدي,مدل ارزشگذاري بر اساس دارايي ها,مدل تنزيل سودهای تقسيمي,مدل جريان های نقدي آزاد,مدلها,مدلهاي ارزشگذاري جریانات نقدی تنزيلي دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ماهیت خانواده و انتظارات والدین (فصل 2)

    پيشينه پژوهش خانواده چیست,پيشينه نظري انتظار والدین از فرزندان,چارچوب نظري نظریه های خانواده,دانلود مباني نظري انتظار والدین,فصل دوم پايان نامه ارشد تعریف خانواده,مباني نظري فرزندپروری,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ماهیت خانواده و فرزندان دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • اثر بازرگانی خارجی بر رشد اقتصادی ایران

    بازرگانی خارجی,رشد اقتصادی دانلود فایل اصلی اثر بازرگانی خارجی بر رشد اقتصادی ایران از سایت دانلود فایل تحقیق اثر بازرگانی خارجی بر رشد اقتصادی ایران در حجم 18 صفحه و در قالب word , و قابل ویرایش و با فهرست…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • طرح توجیهی راه اندازی و احداث کارخانه ماشين سازي

    پروژه کارافرینی تاسیس شرکت ماشین سازی,توجیه فنی ماشین سازی,دانلود پروژه کارافرینی رایگان,دانلود طرح توجیهی رایگان ماشین سازی,طرح توجیهی راه اندازی و احداث کارخانه ماشين سازي,طرح کسب و کار ماشین سازی,طرح های توجیهی خودرو سازی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی راه…