بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • پاورپوینت میانه

    پاورپوینت میانه برچسب ها: میانهگسسته پیوسته رفتن به سایت اصلی پاورپوینت میانه دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل میانه را بانماد ME نمایش داده و نشان دهنده مرز 50 درصد اطلاعات خواهد بود . میانه مشاهدات جامعه…

  • پاورپوینت دیتابیس (پایگاه داده) در دولت های الکترونیک

    پاورپوینت دیتابیس (پایگاه داده) در دولت های الکترونیک دانلود پاورپوینت دیتابیس (پایگاه داده) در دولت های الکترونیک دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت نقش دیتابیس(پایگاه داده) در دولت های الکترونیک ، در…

  • پاورپوینت پست های گازی

    پاورپوینت پست های گازی برچسب ها: پاورپوینت پست های گازیفلسفه وجودی پست های گازیدلیل احداث پست گازی خواص خاموش کنندگیاثر ميزان رطوبت در گاز نصب و راه اندازی GISبررسی جنبه های اقتصادی GISمقایسه هزینه GIS در مقابل AIS رفتن به…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روانی واثربخش بودن آموزش مهارت زندگی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روانی واثربخش بودن آموزش مهارت زندگی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روانی واثربخش بودن آموزش مهارت زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت…

  • پاورپوینت ارائه یک شبکه عصبی فازی ژنتيکی جديد برای حل مسأله فروشنده دوره گرد

    پاورپوینت ارائه یک شبکه عصبی فازی ژنتيکی جديد برای حل مسأله فروشنده دوره گرد برچسب ها: پاورپوینت ارائه یک شبکه عصبی فازی ژنتيکی جديد برای حل مسأله فروشنده دوره گرد مسأله فروشنده دوره گردشبکه عصبی CNNTSPالگوريتم آموزش CNNTSPبهبود CNNTSP با…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام (فصل دوم)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام,چارچوب نظری ساختار سرمایه و نقد شون,فصل دوم پایان نامه ارتباط بین نقد شوندگی سهام و تصمیمات مرتبط با ساختار سرمایه,مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد…

  • دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش دیدگاها و نظریات موانع خلاقیت (فصل 2)

    دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),راه های ایجاد خلاقیت,مقاله موانع خلاقیت,موانع اجتماعی خلاقیت,موانع خلاقیت در سازمان,موانع خلاقیت در کارآفرینی,موانع محیطی خلاقیت دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش دیدگاها و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان,پیشینه تحقیق جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان,چارچوب نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان,فصل دوم پایان نامه جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان,مبانی نظری جنايتكاري و بزهكاري كودكان و نوجوانان دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • تحقیق اختلالات مادرزادی

    اختلالات مادرزادی دانلود فایل اصلی تحقیق اختلالات مادرزادی از سایت دانلود فایل تحقیق اختلالات مادرزادی در حجم 57 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و در پنج فصل  و با قسمتی از متن زیر: مطالعات داخل کشور در…

  • بررسي خشونت جوانان و عوامل موثر برآن در بین جوانان

    بررسي خشونت جوانان و عوامل موثر برآن در بین جوانان برچسب ها: بررسي خشونت جوانان و عوامل موثر برآن در بین جوانانخشونت در بین جوانانمقاله خشونت در نوجوانانمقاله پیشگیری از گرایش به خشونتراهکارهای پیشگیری از خشونتدرمان پرخاشگری در نوجوانانبرخورد با…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي موزه مردم شناسی

    برنامه فیزیکی طراحي معماري موز,پایان نامه معماري طراحي موزه مردم شناسی,رساله معماري طراحي موزه مردم شناسی,طراحي معماري موزه مردم شناسی,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري موزه نجوم و کی,مطالعات معماري طراحي موزه مردم شناسی,معماري موزه مردم شناسی دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تفکر انتقادی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تفکر انتقادی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تفکر انتقادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - تاريخچه و مباني نظري تفکر انتقادی 44 2 -…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اتوماسیون اداری و رضایت مشتری(فصل دوم)

    پيشينه تحقيق اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب نظري کاربرد های سیستم اتوماسیون ادار,فصل دوم پايان نامه تکنولوژی در اتوماسیون اداری,مباني نظري مزایا و معایب اتوماسیون اداری,مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم رویکردهای بازاریابی دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری کارکردهای خانواده

    پیشینه و مبانی نظری کارکردهای خانواده دانلود پیشینه و مبانی نظری کارکردهای خانواده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کارکردهای خانواده فصل دوم : ادبیات تحقیق ادبیات تحقیق 14 کارکردهای…

  • رساله و مطالعات معماری طراحی فرهنگسرا

    برنامه فیزیکی فرهنگسرا,پایان نامه معماری فرهنگسرا,طراحی فرهنگسرا,ظوابط و استانداردهای طراحی فرهنگسرا,مطالعات معماری طراحی فرهنگسرا,معماری فرهنگسرا دانلود فایل اصلی رساله و مطالعات معماری طراحی فرهنگسرا از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات معماری طراحی فرهنگسرادر قالب Word و 215 صفحه و قابل…

  • پاورپوینت طرح توجیهی بررسی تولید لوله PVC و کیسه نایلونی و شیلنگ آب

    پاورپوینت طرح توجیهی بررسی تولید لوله PVC و کیسه نایلونی و شیلنگ آب برچسب ها: بررسی تولید لوله PVC کیسه نایلونی و شیلنگ آب موارد مصرف کیسه نایلونموارد مصرف شلنگ آب ابزار آلات کارگاهیطرح توجیهیپروژه کارآفرینی رفتن به سایت اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گردشگری و جهانگردی (فصل دوم)

    ادبیات,پیشینه,تحقیق,جهانگردی,دوم,فصل,گردشگری,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گردشگری و جهانگردی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری و جهانگردی (فصل دوم) در 22 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های هویت

    پیشینه و مبانی نظری سبک های هویت دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های هویت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های هویت از وظایف اصلی نوجوانان در جامعه ، یافتن پاسخی عملی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 11 2 - 2 اقتصاد دانشي…

  • جزوه تایپ شده حقوق مدنی 5

    جزوه تایپ شده حقوق مدنی 5 برچسب ها: دانلود جزوه حقوق مدنی 5دانلود جزوه مدنی 5دانلود جزوه مدنیدانلود جزوه حقوق مدنیدانلود جزوه سید رضیجزوه سید رضیسید رضیدانلود جزوات رشته حقوقدانلود جزوه رشته حقوق09358978227نگار زمانیجزوه تایپ شده مدنی 5 رفتن به…

  • آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان

    آشنایی با کلمات مهم در زبان انگلیسی,آموزش تصویری حیوانات,آموزش حروف الفبای انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی برای کودکان,آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی,بسته آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان,به فرزندمان انگلیسی بیاموزیم,گیاهان,میوه جات دانلود فایل اصلی آموزش صوتی و تصویری زبان انگلیسی برای…

  • بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات

    ارتباط,زبان دانلود فایل اصلی بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی نقش زبان در برقراری ارتباطات در حجم 48 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:رويكردي استنتاجي به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم بانکداری اسلامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم بانکداری اسلامی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم بانکداری اسلامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مطالعات نظری 15 مقدمه…

  • بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

    بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان برچسب ها: بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشانپایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب…

  • بررسی مطالعه و بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای حسابداران در ارتقاء سبک های نوین رهبری مالی

    بررسی مطالعه و بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای حسابداران در ارتقاء سبک های نوین رهبری مالی برچسب ها: پروژه و مبانی نظری اخلاق حرفه ایبررسی سبک های نوین رهبری مالیبررسی مطالعه و بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای حسابداران در ارتقاء…

  • پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خودکارآمدی تحصیلی : فهرست مطالب : تعاریف و ویژگی های خودکارآمدی : تعیین کننده های…

  • ادبیات نظری تحقیق دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری

    ادبیات نظری تحقیق دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری دانلود ادبیات نظری تحقیق دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دیدگاه‌های اقتصادی شهید مطهری از دیدگاه شهید مطهری ، اسلام ، مکتبی جامع‌گرا…

  • پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی

    پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی دانلود پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ماشین و تجهیزات بیهوشی،در حجم 40 اسلاید قابل ویرایش. در این فایل به بررسی و آشنایی با…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش ازدواجهای فامیلی (فصل 2)

    ازدواج فامیلی آزمایش ژنتیک,پيشينه پژوهش ازدواج فامیلی و بارداری,پيشينه تحقيق ازدواج فامیلی در اروپا,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان نامه ازدواج فامیلی از دیدگاه,مباني نظري مزایا و معایب ازدواج فامیلی دانلود…

  • دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH)

    پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 35 سوالی,پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ 47 سوالی,تفسیر پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت زناشویی,نمره گذاری پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (ENRICH) از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه رضایت…

  • پیشینه و مبانی نظری نحوه توزیع تراکم جمعیتی در سطح شهری

    پیشینه و مبانی نظری نحوه توزیع تراکم جمعیتی در سطح شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری نحوه توزیع تراکم جمعیتی در سطح شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه…

  • پیشینه و مبانی نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری

    پیشینه و مبانی نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری دانلود پیشینه و مبانی نظری راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری فصل…

  • پروپزال شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته های بازاریابی در تصمیم خرید مدیریت شرکت x

    پروپزال شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته های بازاریابی در تصمیم خرید مدیریت شرکت x برچسب ها: پروپزال شناسایی اولویت بندی عناصر آمیخته های بازاریابی تصمیم خرید مدیریت شرکت رفتن به سایت اصلی پروپزال شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته…

  • پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات

    پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات دانلود پیشینه و مبانی نظری قیمت سهام و حجم مبادلات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق قیمت سهام وحجم مبادلات فصل…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی سلامت اجتماعی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های سلامت اجتماعی,پيشينه تحقيق مفهوم سلامت اجتماعی,دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و تاریخچه ابعاد و الگوهای فرزند پرورری(فصل دوم),سلامت اجتماعی چیست,شاخص های سلامت اجتماعی,فصل دوم پا,مباني نظري تعریف نظری سلامت اجتماعی,مقاله سلامت اجتماعی دانلود…