ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ارائه روش تلفیقی با استفاده از مدل تعالی سازمانی و تحلیل شکاف به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده

    ارائه روش تلفیقی با استفاده از مدل تعالی سازمانی و تحلیل شکاف به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه شده برچسب ها: تحلیل شکاف تعالی سازمانی بهبود کیفیت خدماتمبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدماتارائه روش تلفیقی با استفاده از مدل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خصوصیات دوران نوجوانی و انحرافات جنسی در نوجوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری (فصل دوم)

    دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری (فصل دوم),مبانی نظری پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری (فصل دوم),مبانی نظری صندوق های سرمایه گذاری (فصل دوم) دانلود فایل اصلی مبانی نظری پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری (فصل دوم)…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری گردشگری

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری گردشگری دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گردشگری 2 - 5 - 1 گردشگری فرهنگی 2 - 5 - 2 گردشگری مذهبی 2 -…

  • پاورپوینت دستور زبان فارسی(فعل)

    پاورپوینت دستور زبان فارسی(فعل) برچسب ها: پاورپوینت دستور زبان فارسی(فعل) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستور زبان فارسی(فعل) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دستور زبان فارسی(فعل)قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 27قسمتی از…

  • پیشینه ومبانی نظری پژوهش صنعت بیمه

    پیشینه ومبانی نظری پژوهش صنعت بیمه دانلود پیشینه ومبانی نظری پژوهش صنعت بیمه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صنعت بیمه تعريف کلی بيمه بيمه در لغت به معنای ايمن داشتن جان ومال از…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و ابعاد خلاقیت و نوآوری سازمانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و ابعاد خلاقیت و نوآوری سازمانی (فصل دوم),پيشينه پژوهش خلاقیت و فرهنگ خلاقیت و نوآوری,پيشينه تحقيق فرهنگ سازمانی نوآوری و خلاقیت,دانلود مباني نظري اهمیت خلاقیت در سازمان ها,فصل دوم پايان,مباني نظري پرورش خلاقیت دانلود…

  • قالب پاورپوینت هنر 3

    قالب پاورپوینت هنر 3 دانلود قالب پاورپوینت هنر 3 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • تحقیق نگرش های اساطیری و تاریخی مرگ در ایران باستان

    تحقیق,تحقیق نگرش های اساطیری و تاریخی مرگ در ایران باستان,دانلود تحقیق نگرش های اساطیری و تاریخی مرگ در ایران باستان,نگرش های اساطیری و تاریخی مرگ در ایران باستان دانلود فایل اصلی تحقیق نگرش های اساطیری و تاریخی مرگ در ایران…

  • پاورپوینت : تأثیر نور و فیدبک بر عملکرد در ورزشکاران

    پاورپوینت تأثیر نور و فیدبک بر عملکرد در ورزشکاران,دانلود,دانلود پاورپوینت تأثیر نور و فیدبک بر عملکرد در ورزشکاران,دانلود تحقیق ورزشکاران دانلود فایل اصلی پاورپوینت : تأثیر نور و فیدبک بر عملکرد در ورزشکاران از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق :…

  • بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

    بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برچسب ها: پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیپروژه بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیمقاله بررسی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه…

  • بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADM

    بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADM برچسب ها: پایان نامه بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADMمبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی ارزیابی تامین‌کنندگان شرکت صنایع فولاد با استفاده ازتکنیک‌های MADMپروژه بررسی ارزیابی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نگهداری خط

    دانلود پاورپوینت با موضوع نگهداری خط برچسب ها: ابنیه راه آهنشرکت فلقمعاونت ناوگان راه آهنساختمان مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران استان تهران تهرانخسرو رشیدی راه آهنادارات کل راه آهنراه آهن سراسری ایراناداره راه آهن تهران رفتن به سایت اصلی…

  • رساله طراحی مرکز تربیت مربی

    پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,پایان نامه رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله مرکز تربیت مربی,رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی دانلود…

  • بررسی تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    بررسی تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برچسب ها: بررسی تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانتحقیق شاخص توسعه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر تاريخچه مواد مخدر هزاران…

  • پاورپوینت آشنایی باکشور سوئد

    پاورپوینت آشنایی باکشور سوئد برچسب ها: کشور سوئد برای زندگیدرآمد در سوئدآشنایی با سوئدنقشه کشور سوئدقوانین کشور سوئدشهرهای سوئدآب و هوای سوئدزبان سوئدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی باکشور سوئد دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • دانلود پاورپوینت در مورد روش های پیشرفته ساختمان سازی با نی

    پاورپوینت بامبو در ساختمان,پاورپوینت ساختمان سازی با بامبو,پاورپوینت ساختمان سازی با نی,دانلود پاورپوینت ساختمان سازی با نی,روش های پیشرفته ساخت,ساختمان سازی با نی,گیاه بامبو در ساختمان سازی,معماری خاص نی دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت در مورد روش های پیشرفته ساختمان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم برآن (فصل دوم)

    ادبیات نظری سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم برآن,پیشینه تحقیق سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم برآن,فصل دوم پایان نامه سيس,مبانی نظری سيستم و ويژگی های كيفی اطلاعات حسابداری و محدوديتهای حاكم…

  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی مدرسه

    مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی مدرسه دانلود مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی مدرسه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1. کیفیت زندگی مدرسه 2. تعاریف و مفاهیم کیفیت زندگی مدرسه  3. نظریه…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی نت بهره ور فراگیر

    دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی نت بهره ور فراگیر برچسب ها: نت بهره ور فراگیر pdfچیست tpmنگهداری و تعمیراتانواع نگهداری و تعمیراتtpm مخفف چیستمقاله نگهداری و تعمیراتتاریخچه tpmبرنامه ریزی نگهداری و تعمیرات pdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با…

  • مبانی نظری مذهب و معنویت (فصل دوم )

    دوم,فصل,مبانی,مذهب,معنویت,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری مذهب و معنویت (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مذهب و معنویت (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • پیشینه و مبانی نظری اصل افشا و کفايت گزارشگري (افشا) و نسبت هاي مالي

    پیشینه و مبانی نظری اصل افشا و کفايت گزارشگري (افشا) و نسبت هاي مالي دانلود پیشینه و مبانی نظری اصل افشا و کفايت گزارشگري (افشا) و نسبت هاي مالي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیت وسلامت روان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیت وسلامت روان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیت وسلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ویژگیهای شخصیت وسلامت روان فصل دوم (…

  • پاورپوینت سیستم مراقبت از بیماریها در بلایا

    پاورپوینت سیستم مراقبت از بیماریها در بلایا برچسب ها: تحقیق در مورد بیماری های واگیردارپیشگیری از بیماری های واگیردارسیستم مراقبت از بیماریها در بلایاکاربردهای سیستم مراقبت واکسیناسیون و برنامه هاى ایمنسازىطبقه بندی بیماری ها بر حسب نوع بلایای طبیعی رفتن…

  • پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششم

    پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششم دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششم از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد آداب نیکان فارسی هشتم درس ششمقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 9محتویاتکلمات کلیدیدانش زبانیگفت و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق CBT به شیوه داتلیو

    cbt مخفف چیست,پروتکل درمانی cbt,تکنیک های cbt,تکنیک های درمان شناختی رفتاری,دانلود مبانی نظری و CBT به شیوه داتلیو,روش cbt آموزش زبان,روش درمانی act,طرحواره های خانوادگی,کتاب درمان شناختی رفتاری,مراحل cbt,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق CBT…

  • قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4

    قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 دانلود قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت فوتبال شماره 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند

    PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند دانلود PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند (( pbs دکتر مجید صفاری نیا - فاطمه باجلان (( 1390 شخصیت…

  • پاورپوینت الگوریتم مورچه

    پاورپوینت الگوریتم مورچه دانلود پاورپوینت الگوریتم مورچه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت الگوریتم مورچه(Ant Colony Optimization)،در حجم 75 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: کلونی مورچه ها و به طور کلی جوامع حشرات…

  • آشنايي با تعميق باورهاي مذهبي و ديني و نقش آن در نهادينه كردن عدالت اجتماعي

    آشنايي با تعميق باورهاي مذهبي و ديني و نقش آن در نهادينه كردن عدالت اجتماعي برچسب ها: آشنايي تعميق باورهاي مذهبي ديني نقش نهادينه كردن عدالت اجتماعي رفتن به سایت اصلی آشنايي با تعميق باورهاي مذهبي و ديني و نقش…

  • پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون

    پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون دانلود پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل معرفی پرسشنامه پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری ريچارد والتون ( 1391 ). تعریف…

  • پاورپوینت درباره فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه

    پاورپوینت درباره فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه دانلود پاورپوینت درباره فقر، مهاجرت و بیسوادی و تاثیر آنها بر بهداشت جامعه دسته بندي : بهداست محیط جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره فقر،…

  • تحقیق سیتوپلاسم

    تحقیق سیتوپلاسم دانلود تحقیق سیتوپلاسم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سیتوپلاسم بخشی از فضای درون سلول است که حاوی محتویات سلول نظیر اندامک ها و مواد مورد نیاز بقای سلول است. سیتوپلاسم از آب، املاح…

  • پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک

    پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک دانلود پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری در اقلیم گرم و خشک(فلات مرکزی)،در حجم 49 اسلاید قابل ویرایش،همراه با…